استخدام دولتی که مصوب نشده باشد،قابل قبول نیست

۱۸م آذر ،

مواردی که در لایحه بودجه ۹۲ محاسبه و تصویب نمی گردند،درحکم تعهد زاید محسوب شده و هرگونه تحمیل کسری بودجه به دولت غیر قابل پذیرش می باشد.

این بخشنامه در شرایطی ابلاغ شده است که پیش از این دولت اعلام کرده بود که محدودیت بوجود آمده برای استخدام های دولتی برداشته خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری در بخشنامه ای به دستگاههای اجرایی اعلام کرد:هرگونه استخدام دولتی تا پایان بودجه سال جاری ممنوع است.

به گزارش ایلنا،بهروز مرادی در بخشنامه ای خطاب به دستگاههای دولتی اعلام کرد:با استناد به ماده ۲۹ و بندهای (ک)،(ع) و (ت) قانون برنامه پنجم توسعه و پیرو بخشنامه شماره ۱۳۶۴/۴/۱۰۰ مورخ ۳/۷/ معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور،کلیه تصویب نامه ها،بخشنامه ها،دستورالعمل هاتصمیمات و مصوبات هیات امنا و همچنین تغییر تشکیلات،تغییر ضرایب،جداول حقوقی وطبقه بندی مشاغل و افزایش مبنا حقوقی و هرگونه تبدیل وضعیت استخدام نیروی انسانی که به تایید معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهورنرسیده و بار مالی ناشی از آن قبلا در سقف تخصیص اعتبار اعلامی تا پایان سال پیش بینی نشده،همچنین مواردی که در لایحه بودجه ۹۲ محاسبه و تصویب نمی گردند،درحکم تعهد زاید محسوب شده و هرگونه تحمیل کسری بودجه به دولت غیر قابل پذیرش می باشد.

این بخشنامه در شرایطی ابلاغ شده است که پیش از این دولت اعلام کرده بود که محدودیت بوجود آمده برای استخدام های دولتی برداشته خواهد شد.

منبع خبر : خبرگزاری ایلنا

آگهی استخدام
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.