استخدام سازمان بهزیستی استان زنجان سال ۹۲

۲۹خردادماه،

استخدام سازمان بهزیستی استان زنجان سال ۹۲

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عباسعلی خلدی بعدازظهر امروز در بازدید از شیرخوارگاه مهر زنجان اظهار کرد: اعزام فرزندان شیرخوارگاه برای سفر زیارتی و پرداخت هزینه‌های مربوط به بلیط هواپیما و رزرو هتل از اقدامات خوب استانداری زنجان بوده است.

وی با بیان اینکه ساختمان تازه بهزیستی زنجان امروز ۲۸ خرداد ماه جاری به دست استاندار زنجان کلنگ‌زنی شده است، تصریح کرد: این بنا دارای ۵ هزار و ۶۰۰ مترمربع زیربنا در سه طبقه احداث می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان به اخذ مجوز استخدام ۱۶۰ نفر و اشتغالزایی و ایجاد فرصت شغلی سازمان بهزیستی در سال قبل اشاره کرد و افزود: در سال قبل ۶۰ نفر در بهزیستی استان زنجان استخدام شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر در حال گذراندن مراحل قانونی استخدام بهزیستی می باشند، اظهار کرد: با توجه به سهمیه استخدام ۳۰۰ نفر معلول در بهزیستی استان زنجان به منظور اشتغال معلولین ۳۵۰ نفر نیرو در این سازمان جذب شده است.

خلدی به مشارکت در ساخت و احداث مسکن برای ۳ هزار مددجو سازمان بهزیستی اشاره و تصریح کرد: کسب رتبه اول برپایی نماز در ادارات به صورت سه سال متوالی از شاخصه‌های بهزیستی استان زنجان است.

وی گفت: سازمان بهزیستی استان زنجان در سطح کشور رتبه برتر را دارد و جزو ۱۸ استان برتر کشور محسوب می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان به خواسته‌ و نیاز سازمان بهزیستی از استانداری زنجان در سال‌جاری اشاره کرد و گفت: استخدام ۱۰۰ نفر پرسنل بهزیستی و مساعدت در ساخت و احداث ساختمان اداری بهزیستی جزو این نیازها محسوب می‌شود.

وی تخفیف پوشش بیمه مددجویان و معلولین را از خواسته‌های سازمان بهزیستی دانست و افزود: مساعدت در خرید و تخفیف لوازم و تجهیزات توانبخشی برای معلولین از دیگر نیازهای این سازمان است.

خلدی همچنین در بازدید از مرکز سالمندان و مرکز جامع توانبخشی و درمان بیماران روانی مزمن حکیم زنجان گفت: پروژه‌های اتصال به شبکه آب شرب و گاز شهری و شبکه فاضلاب شهری این مراکز به بهره‌برداری رسید.

وی اضافه کرد: این مراکز در طول ۴۰ سال قبل از چاه آب برای تامین آب شرب استفاده می‌کردند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان تصریح کرد: آسفالت‌ریزی مراکز سالمندان و آسایشگاه اعصاب و روان استان زنجان در حال انجام است.


استخدام
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.