استخدام گروه تولیدی بازرگانی عرصه هستی

۷ م دیماه ،

گروه تولیدی بازرگانی عرصه هستی با کارخانجات تولید مواد غذایی در ایران کالاهای متنوع در انواع شکلات صادراتی زعفران صادراتی ،سوهان و گز صادراتی و….در سال ۱۳۷۸ شروع به فعالیت نموده است.
• این شرکت با توجه به افزایش میزان تقاضای بازارهای داخلی و خارجی در چند نوبت در سالهای گذشته اقدام به توسعه و نوسازی تاسیسات زیر بنایی و خطوط تولید خود نموده ، بطوریکه اجرای این طرح ها باعث افزایش ظرفیت تولید از آغاز تاکنون گردیده است .
•کلیه واحدهای تولیدی شرکت تحت سیستم مدیریت کیفیت بر اساس الزامات آخرین ویرایش استاندارد ISO:9001:2008 ISO:22000:2005 ISO:10002 می باشند. مجموعه تولید در راستای تولید منطبق بر لیسانس HACCP و مجوز استاندارد سازمان غذا و دارو ۳۹/۱۱۷ تولید برتر را نمایان می سازد.
لذا این مجموعه با سبد متنوع محصولات تولیدی خود در نظر دارد در جهت افزایش نیروی فروش بازاریاب آقا در شعبه مرکزی (تهران) اقدام به استخدام افراد بنماید.
روابط عمومی بالا مجرب وخوش برخورد( تعهد کاری بالا) از شروط لا ینفک استخدامی شرکت مذکور میباشد.
شرایط حقوق : ثابت + پورسانت + بیمه تامین اجتماعی+ بن پوشاک لباس فرم
گروه تولیدی محصولات غذایی هستی در جهت پرورش نیروی کار فارغ التحصیل دانشگاهی و افزایش نیروی فروش طبق قوانین وزارت کار جمهوری اسلامی ایران از کارجویان ساکن شهر تهران به صورت تمام وقت / پاره وقت (شرایط) در صورت قبولی در مصاحبه استخدام بعمل می آورد.
ادرس جهت ارسال رزومه کارجویان شعبه تهران JOB.HASTI@YAHOO.COM
پس از مطالعه رزومه توسط شرکت در صورت صلاح دید مدیریت
و دعوت به مصاحبه با حضور بموقع نظم کاری را رعایت فرمایید.

«تذکر » ارسال هرگونه ایمیل شرکت های تبلیغاتی پیگرد قانونی خواهد داشت.

مدیریت گروه محصولات غذایی هستی

آگهی استخدام
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.