استخدام ۳ هزار نفر در کارخانه فولاد قاینات پس از بهره‌برداری کامل

استاندار خراسان جنوبی گفت: فولاد قاین پس از بهره‌برداری کامل برای ۳ هزار نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌کند. 

به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی، قهرمان رشید در بازدید از فولاد قاینات اظهار کرد: طرح فولاد قاینات از جمله هفت طرح بزرگ اقتصادی دولت در سطح کشور محسوب می شود.
وی اظهار کرد: این پروژه با میانگین پیشرفت ۵۰ درصد از حیث پیشرفت فیزیکی رتبه نخست را در بین هفت طرح اقتصادی کشور در زمینه فولاد دارد.
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون اقدامات بسیار خوبی در راستای راه‌اندازی این طرح بزرگ صنعتی انجام شده است، افزود: امید است در سه ماهه نخست سال آینده شاهد افتتاح فاز نخست این مجموعه باشیم.
رشید با بیان اینکه با بهره‌برداری از این پروژه برای ۳ هزار نفر به صورت مستقیم و برای ۲۰ هزار نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود، ادامه داد: ظرفیت سالانه این پروژه یک‌میلیون تن فولاد در سال است.
وی خاطرنشان کرد: اعتبار مورد نیاز برای بهره‌برداری از این پروژه ۴۰۰ میلیون تومان است که تاکنون ۲۰۰ میلیون تومان آن تامین و هزینه شده است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون اقدامات خوبی در زمینه حمایت از تولیدات استانی انجام گرفته است، گفت: استفاده از تولیدات درون استانی به عنوان یک اولویت اقتصادی به منظور حمایت از تولید کنندگان درون استانی به دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادها ابلاغ شده است و مدیران و مسئولان مربوطه در این زمینه ارزیابی می‌شوند.
 رشید با اشاره به اینکه مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان قاینات مورد بررسی قرار گرفت، افزود: تصمیمات خوبی در زمینه رفع مشکلات این واحدها اتخاذ شد و این در حالی است که مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در سایر شهرستان‌های استان نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

تا این لحظه ۴نظر ثبت شده
  1. حانیه:

    سلام.لطفا اطلاعات این خبر رو کامل کنید.
    پذیرش فقط بومی هست؟چه رشته هایی؟شرایط پذیرش چی هست؟
    ممنون

  2. قلندری:

    با سلام
    لطفا گزارشات ارسالی را به روز کرده و زمان پذیرش را درج نمایید

  3. محمدي:

    باسلام امیدوارم در این استخدام جوانان بیکار شهرستان در اولویت قرار گیرند.با تشکر

  4. رسول:

    چند در صد فولاد رشتخوار رشد داشته است

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.