استراتژی غرب برای انتخابات آتی، کشاندن اغتشاشات به پیش از انتخابات است

۳۱فروردین۱۳،

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ برنامه گفتگوی ویژه خبری امشب(چهارشنبه) با حضور محمد جواد لاریجانی آغاز شد.

این تحلیلگر و نظریه پرداز سیاسی در برنامه گفتگوی ویژه که از دقایقی پیش روی آنتن شبکه دو سیما رفت؛ چرایی مهم بودن انتخابات ریاست جمهوری برای دوست و دشمن نیز مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

بررسی شگردهای امپراتوری رسانه‌ای ضد ایرانی برای ایجاد فتنه انگیزی در انتخابات ریاست جمهوری و راه‌های تحقق حماسه سیاسی در جریان انتخابات آتی ریاست جمهوری از دیگر موضوعات مورد بررسی در این برنامه است.

مهم ترین محورهای سخنان جواد لاریجانی به شرح زیر است:

** انتخابات در جمهوری اسلامی مهم است، نطام ما بر سه رکن اساسی استوار است که حتی با رفراندوم هم قابل تغیی نیست، حکومت اسلامی، ولایت فقیه و رای مردم سه رکن اساسی است؛ اماذ هیچکدام از اینها آنقدر مهم نیست که نیاز به حماسه داشته باشد.

** در این انتخابات یک امر حیاتی مورد تهدید است و به همین سبب ما نیازمند خلق حماسه هستیم.

** غرب بدنبال بر سرکار گذاشتن اشخاص سکولار با بچسب اسلامی در ایران است و این فعالیت از سال ۷۶ بطور گسترده انجام شد و ماهیت اصلی آن در سال ۸۸ خود را آشکار کرد که با تدبیر رهبری این فتنه خنثی شد و مردم حماسه ای را ایجاد کردند.

رهبری در فتنه ۸۸، جلوی یک کودتای تمام عیار ایستاد و آن را شکست داد و تمامی وجوه ولایت فقیه در فتنه ۸۸ به مردم نشان داده شد.

**ما در انتخابات ۸۸ شاهد خیانت بعضی نامزدها بودیم که منافع ملت ا به خطر انداخت اما غرب بعد از خنثی شدن این نقشه های خود نقشه های تازهی دارند؛ استراتژی غرب برای انتخابات آتی، کشاندن اغتشاشات به پیش از انتخابات است.

**جمهوری اسلامی هم مبتنی بر اسلام هست و هم مبتنی بر دموکراسی که برای غبر بسیار خطرناک است و ما باید غبطه بخوریم که نتوانستیم مدل حکومت خود را بخوبی به دنیا برسانیم .

** حماسه در سال جاری، حماسه ای حقیقی و مبتنی بر بصیرت، تدبیر و تعقل است.

** نق زدن دربارهٔ صلاحیت کاندیداها از الان، نشانه های برنامه های دشمن است چراکه مقطع کنونی زمانی برای بحث دربارهٔ صلاحیت ها نیست و این ها نشانه توطئه دشمن است.

** مردم در انتخابات بیشتر از یک رای دارند و باید با بصیرت وارد شوند.

** نامزد انتخابات باید قانون اساسی را خوب بداند نه اینکه تفسیر خود را از آن داشته باشد، مملکت ما نیاز به منجی ندارد و وظیفه رئیس جمهو کاملا نیاز است، اگر ما متواضعانه پیش برویم و قدر ولی امر خود را که بسیار ارزشمند است را بدانیم تا حماسه بزرگی در انتخابات خلق شود.

** اشخاصی که  دنبال ایجاد درگیری، بحث های عقلایی و … می باشند برای عرصه انتخابات ریاست جمهوری مناسب نیستند و یک نامزد انتخابات باید دربارهٔ مسائل روز کشور برنامه داشته باشند.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می گردد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.