استراماچونی: نباید گل‌های بچگانه‌ بخوریم

۰۷م آذر ،

231918hp2.jpg

سرمربی اینتر پس از شکست مقابل پارما از خط دفاعی تیمش انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اینتر در هفته‌ چهاردهم رقابت‌های سری A با یک گل مقابل پارما تن به شکست داد و با توجه به پیروزی ناپولی، به رده سوم جدول رده‌بندی سقوط کرد.

آندرا استراماچونی، سرمربی جوان اینتر پس از پایان این دیدار از عملکرد بازیکنانش ابراز ناراحتی کرد.

وی گفت: در نیمه اول آغاز بدی نداشتیم و تقریبا بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. تلاش کردیم که مقابل تیم خوب پارما با نهایت تمرکز بازی کنیم . متاسفانه در نیمه دوم عملکرد خوبی نداشتیم. گل بچگانه‌ای را دریافت کردیم. بازیکنان نباید این گونه به راحتی به حریف اجازه خودنمایی دهند. سببی برای دریافت این گل وجود نداشت. واضح بود که در میانه‌های میدان کارایی لازم را نداشتیم. نباید در بازی‌های آینده اجازه دهیم که این گونه به راحتی دروازه‌مان باز شود.

این مربی جوان افزود: نمی خواهم این شکست را توجیه کنم اما تیم ما مصدومان بسیاری دارد و مطمئنا، نبود بازیکنان اصلی بر روی عملکرد تیم تاثیر خواهد گذاشت. ما در نیمه دوم خوب کار نکردیم. این برای اولین بار است که اینتر فرصت های گلزنی بسیاری خلق نکرد. ما تمرکز لازم را نداشتیم و به همین سبب شکست خوردیم.

استراماچونی دربارهٔ غیبت اسنایدر گفت: این موضوع کاملا روشن است. من سرمربی تیم هستم و تصمیم نهایی بر عهده من است. غیبت اسنایدر در بازی امروز به سبب تنبیه وی نبود. من تمرین تیم را زیر نظر می گیرم و آماده ترین بازیکنان را برای بازی انتخاب می کنم. به مصلحت تیم فکر می کنم. آنچه که خارج از مستطیل سبز رخ می دهد به من مربوط نیست.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.