استعدادهای تازه عرصه گیم در نمایشگاه‌های استانی شناسایی می‌شود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱،

کارشناس عرصه دین، رسانه و کودک گفت: برگزاری نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای استانی سبب شناسایی نخبگان گیم در نقاط مختلف کشور می‌شود.

به گزارش تفسیری گروه علمی باشگاه خبرنگاران iبه نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، علیرضا رحیمی iبه رده بندی سنی بازی های رایانه ای اشاره نمود و افزود: رده بندی سنی بازی های رایانه ای iبه خانواده ها این امکان را می دهد تا بر اساس سن و علایق فرزندانشان محصول گیم را انتخاب نمایند.

وی ادامه داد: علاوه بر اعمال رده بندی سنی در بازی های رایانه ای می توان نوع بازی اکشن، تجاری و علمی تخیلی و … بر روی محصولات را مشخص نمود تا خانواده ها iبه راحتی بتوانند بازی مورد نظر فرزندانشان را انتخاب نمایند.

به عقیده این رواشناس، برگزاری نمایشگاه های گیم در طول سال می تواند عامل مهم در معرفی محصولات بازی های رایانه ای  iبه بازار و مخاطبان باشد.

رحیمی iبه نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران که پیشتر برگزار شده، اشاره نمود و افزود: ارایه محصولات ایرانی مانند بازی طلای سیاه، شتاب در شهر، گرشاسب و میر مهنا … که هر یک در نوع خود نشانگر فرهنگ و سنت ایرانی با توجه iبه سلیقه مخاطب است، از نقطه مثبت برگزاری نمایشگاه گیم است.

 کارشناس عرصه دین، رسانه و کودک برگزاری نمایشگاه گیم در مناطق مختلف کشور را عاملی مهم در رشد و پویایی بازی های رایانه ای کشور دانست و توضیح داد: نخبه های رایانه ای که در مناطق مختلف کشور زندگی می نمایند با برگزاری چنین اتفاقهایی شناخته شده و برای ادامه فعالیت iبه شرکت های بازی ساز معرفی می شوند.

رحیمی با بیان اینکه  استقبال مخاطبان گیم در شهر های دیگر کشور iبه مراتب بیشتر از تهران خواهد بود افزود: برای بسیاری از مخاطبان گیم شرایط مناسب برای حضور در نمایشگاه تهران وجود ندارد و مطمئناً برگزاری این اتفاق فرهنگی در دیگر شهرها با اقبال مخاطبان روبرو می گردد.

سومین نمایشگاه استانی بازی های رایانه ای از ۱۶ تا ۱۹ آبان ماه در استان قم برگزار می گردد./ح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.