استعدادهای جدید عرصه گیم در نمایشگاههای استانی شناسایی می شود

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

کارشناس عرصه دین،رسانه و کودک گفت: برگزاری نمایشگاه بازی های رایانه ای استانی سبب شناسایی نخبگان گیم در نقاط مختلف کشور می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای ،علیرضا رحیمی به رده بندی سنی بازی های رایانه ای اشاره کردو افزود:رده بندی سنی بازی های رایانه ای به خانواده ها این امکان را می دهد تا بر اساس سن و علایق فرزندانشان محصول گیم را انتخاب کنند.
وی ادامه داد: علاوه بر اعمال رده بندی سنی در بازی های رایانه ای می توان نوع بازی اکشن،تجاری وعلمی تخیلی و … برروی محصولات را مشخص کرد تا خانوادها به راحتی بتوانند بازی مورد نظر فرزندانشان را انتخاب کنند.
به عقیده این رواشناس، برگزاری نمایشگاه های گیم در طول سال می تواند عامل مهم در معرفی محصولات بازی های رایانه ای  به بازار و مخاطبان باشد.
رحیمی به نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران که پیشتر برگزار شده ،اشاره کردو افزود:ارایه محصولات ایرانی مانند بازی طلای سیاه، شتاب در شهر،گرشاسب و میر مهنا …که هر یک در نوع خود نشانگر فرهنگ وسنت ایرانی با توجه به سلیقه مخاطب است، از نقطه مثبت برگزاری نمایشگاه گیم است.
 کارشناس عرصه دین ،رسانه و کودک برگزاری نمایشگاه گیم در مناطق مختلف کشور را عاملی مهم در رشد و پویایی بازی های رایانه ای کشور دانست و توضیح داد:نخبه های رایانه ای که در مناطق مختلف کشور زندگی می کنند با برگزاری چنین رویدادهایی شناخته شده و برای ادامه فعالیت به شرکت های بازی ساز معرفی می شوند.
رحیمی با بیان اینکه  استقبال مخاطبان گیم در شهر های دیگر کشور به مراتب بیشتر از تهران خواهد بود افزود:برای بسیاری از مخاطبان گیم شرایط مناسب برای حضور در نمایشگاه تهران وجود ندارد و مطمئنان برگزاری این رویداد فرهنگی در دیگر شهرها با اقبال مخاطبان روبرو می شود.
سومین نمایشگاه استانی بازی های رایانه ای از ۱۶ تا ۱۹ آبان ماه در استان قم برگزار می شود./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.