استعداد های ناشناخته فوتبالی + عکس

۲۹خردادماه،

بسیاری از فوتبالیست ها، فوتبال تنها نقطه قوت زندگیشان نیست خیلی از آنها استعداد های دیگری هم داشته و دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ، در دنیای فوتبال بسیاری از فوتبالیست ها زندگی خود را محدود به مستطیل سبز نمی کنند و با نشان دادن استعداد های خود در زمینه دیگر زندگی خود را جلوی برنده در اینجا چیزی از برترین های آن ها نام برده ایم.

رونالدو: اسطوره برزیلی که نیازی به معرفی کردن ندارد و افتخاراتی که کسب کرده بر هیچ کس پوشیده نیست. وی دوران کارآموزی ده هفته ای را برای ساختمان سازی گذرانده و استعداد بالایی از خود  نشان داده اعتماد بسیاری را به خود جلب کرده است.

شاکا سوکراتس: دروزاه بان سابق تیم نیوکاسل مدرک منهدسی مکانیک دارد و حتی به مدت یکسال برای ناسا کار کرده است وی در پروژه عظیم کاریین مهم به عنوان  یکی از مهندسان پروژه شرکت داشته است.

خوان ماتا: ستاره تیم چلسی در دو رشته مهندسی روزش و بازار یابی مدرک کارشناسی دارد.

دکتر لوکراست: بازیکن افسانه ای تیم ملی برزیل در کنار فوتبال بازی کردن پزشک هم بود و در امور سیاسی نیز فعالیت گسترده ای داشت.

جانسون: دوستان این بازیکن که در لیورپول توپ می زنند او را یک ماشین حساب انسانی می دانند و جانسون روزی دو ساعت به مطالعه می پردازد تا در دانشگاه در رشته ریاضی قبول شده و ادامه تحصیل دهد.

بارنی هورن: این بازیکن بارها با پیراهن تیم اروتون به زمین رفته و او را سزاوار اسطوره تیم ملی می دانند وی در حال حاضر در مدرسه ای به نام چستر روپوش سفید می پوشد و شمی تدریس می کند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.