استفاده از سیستم‏‌های فروش فروشگاهی همراه در پنج سال آینده سه برابر می‌‏شود

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

برآوردهای یک شرکت پژوهشی نشان می‌‏دهد در پنج سال آینده تعداد فروشگاه‏‌هایی که از سیستم‏‌های فروش فروشگاهی همراه (Mobile PoS) استفاده می‌‏کنند، به بیش از سه برابر افزایش خواهد یافت. 
 
به گزارش وب‏‌سایت businessnewsdaily، شرکت اینفوگروپ که پژوهش‏‌هایی را در حوزه بازاریابی انجام می‌‏دهد، پیش‌‏بینی کرده است تعداد فروشگاه‏‌هایی که در پنج سال آینده از سیستم‌‏های فروش فروشگاهی همراه استفاده می‌‏کنند سه برابر خواهد شد. برآوردهای این شرکت نشان می‌‏دهد در حال حاضر حدود ۲۶ درصد از فروشگاه‌‏هایی که در این مطالعه شرکت کرده‌‏اند، از سیستم‌‏های فروش فروشگاهی همراه استفاده می‌‏کنند. 
پژوهشگران شرکت اینفوگروپ در این مطالعه با ۱۰۰ نفر از مدیران فروشگاه‏‌ها و خرده‌‏فروشی‏‌ها مصاحبه‏‌کرده‏‌اند. بیش از نیمی از پاسخگویان گفته‌‏اند قصد دارند تا سال ۲۰۱۸ از این فناوری استفاده کنند. فقط ۲۳ درصد از آن‌ها گفته‏‌اند علاقه‏‌ای به استفاده از راهکارهای فروش فروشگاهی همراه ندارند. 
سیستم‌‏های فروش فروشگاهی همراه دارای قابلیت‏‌های ویژه‌‏ای برای شناسایی جریان حاکم بر فهرست موجودی انبار و رفتار‌ها و عادات مشتریان است، اما پژوهشگران دریافته‌‏اند که بخش بسیاری از فروشگاه‏‌ها قادر به سرمایه‏‌گذاری بر روی این قابلیت‏‌ها نیستند. 
دون پاتریک، رئیس بخش راهکارهای بازاریابی هدفمند شرکت اینفو گروپ دربارهٔ اهمیت سیستم‏‌های فروش فروشگاه‌‏های همراه گفته است: استفاده از سیستم‏‌های فروش فروشگاهی همراه روش فوق‌‏العاده‌‏ای برای جمع‌‏آوری اطلاعات ارزشمند مربوط به مشتریان است، اما نظرسنجی ما نشان داده است که فروشندگان فقط با داده‏‌هایی که هم‏‌اکنون در اختیار دارند، دست به گریبان می باشند. وی به فروشندگان پیشنهاد کرده است برای به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه و ارتقای تجربه مشتری خود باید در زمینه استفاده از راهکارهای تحلیلی نیز سرمایه‏‌گذاری کنند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.