استفاده از ظرفیت هلال احمر برای تامین داروهای مورد نیاز کشور

اسفند ۱۴۰۲
ممتاز نیوز: عضو کمیسون بهداشت و درمان مجلس گفت: ایجاد داروخانه‌های هلال احمر در استانهای محروم کشور خواسته نمایندگان از رئیس هلال احمر کشور است.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از مهر، رسول خضری با اشاره به دستور کار کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: محمد فرهادی رئیس جمعیت هلال احمر کشور برای ارایه گزارشی از عملکرد هلال احمر و همچنین پاسخ به بعضی از سئوالات نمایندگان در کمیسیون حاضر شد.

وی با یادآوری پیشنهادات اعضای کمیسیون به رئیس جمعیت هلال احمر، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت هلال احمر در چند زمینه از جمله هلدینگ‌های دارویی چرا که در شرایط کنونی که در کشور در تحریم به سر می‌برد ظرفیتهای نهفته هلدینگ این سازمان دیده نشده است.

خضری ادامه داد: در صورتی که از ظرفیتهای نهفته هلدینگ هلال‌احمر استفاده شود می‌توان به راحتی داروهای مورد نیاز کشور را تامین کرد.

وی با یادآوری موضوع دیگری که در کمیسیون متبوعش مورد بررسی قرار گرفته گفت: ایجاد داروخانه‌های هلال احمر در استان‌های محروم کشور خواسته نمایندگان از رئیس هلال احمر کشور بود.

خضری ادامه داد: بالا بردن کیفیت امدادرسانی به مجروحان به وسیله امدادهای هوایی یکی دیگر از خواسته‌های نمایندگان از رئیس سازمان هلال احمر بود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یادآور شد: امید است پیشنهادات نمایندگان به رئیس هلال احمر مورد بررسی قرار گرفته و اجرایی شود.

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.