استفاده از لیرز، بهترین روش برای درمان موهای زائد

۳۰ آبان ،

بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد درمان با لیزر است که با مراجعه به متخصص می توانیم شاهد از بین رفتن درصد بسیاری از این موها در فرد باشیم.

دکتر رضوانی متخصص پوست و مو در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران در مورد لیزر گفت: در حال حاضر بهترین و کم عارضه ترین روش برای از بین بردن موهای زائد یا موهای ناخواسته درمان با لیزر است که با مراجعه به متخصص پوست می توان شاهد  از بین رفتن ۷۰ تا ۸۰ درصدی این موها باشیم.

وی ادامه داد: هیچ موی زائدی را بدون بررسی نمی توان لیزر کرد و انجام آزمایشات هورمونی و معاینات لازم و کسب شرح حال بیمار ضروری است.

رضوانی در مورد بازگشت موهای زائد بعد از لیزر گفت: استفاده از دستگاه های مدرن با کیفیت بالا و انتخاب درجه حرارت مناسب توسط پزشک متخصص می تواند مانع بروز عارضه در بیمار شود و امکان بازگشت موها را تا حد بسیاری کاهش می دهد.

وی خاطر نشان کرد: تعدادی از موهای زائد بین ۱۵ تا ۲۰ درصد ممکن است بعد از مدتی دوباره رشد کنند که با مراجعه هر ۶ ماه به پزشک می توان این موها را به طور کامل از بین برد.

وی در مورد درمان با لیزر در اشخاصی که مشکل هورمونی دارند بیان داشت: لیزر به تنهایی نمی تواند در از بین بردن موهای زائد در اشخاصی که مشکل هورمونی دارند موثر باشد و استفاده از دارو های مناسب زیر نظر پزشک در کنار درمان با لیزر ضروری است./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.