استفاده از محصولات پارس خودرو، تبلیغ مناسبی در فضای رقابت بین المللی

استفاده از محصولات پارس خودرو، تبلیغ مناسبی در فضای رقابت بین المللی

برگزاری اجلاس سران غیر متعهدها، فرصت مناسبی برای انعکاس تصویری خوب از ایران عزیز در حوزه های مختلف است.

رئیس خانه صنعت و معدن جوانان، با بیان این مطلب گفت: به هر میزان تولیدات داخلی در برابر دیدگان نمایندگان کشورهای خارجی و میهمانان حاضر در این اجلاس قرار گیرد، ضمن اینکه این اقدام معرف توانمندی و دانش فنی ایران و حمایت از تولید داخلی است، قطعا منافع ملی کشور را نیز به همراه خواهد داشت.
وی در ادامه با توجه به انتخاب خودروهای لوکس و با کیفیتی مثل مگان، ماکسیما و تیانا از محصولات شرکت پارس خودرو در اجلاس سران کشورهای غیر متعهد تصریح کرد: با توجه به اهمیت برگزاری اجلاس سران کشورهای غیر متعهد در عرصه بین المللی، به هر میزان از خودروهای با کیفیت تر و مجهز به تکنولوژی روز دنیا در ناوگان حمل و نقل این اجلاس استفاده شود نه تنها برای صنعت خودرو کشور، بلکه تمام صنایع وابسته نیز، تبلیغ مناسبی در فضای رقابت بین المللی در بر خواهد داشت.
این مقام مسئول افزود: یقینا جابه جایی میهمانان حاضر در این اجلاس توسط خودروهای داخلی می تواند معرف مناسبی برای تکنولوژی و فن آوری داخلی و بومی سازی نوینی باشد که در بخش صنعت، خصوصا صنعت خودرو کشور رخ داده است.
وی همچنین بر لزوم اطلاع رسانی دقیق تر نسبت به خودروهای مورد استفاده در اجلاس سران غیر متعهد اشاره و اظهار داشت: ضمن اینکه خودروهای مورد استفاده در اجلاس به تنهایی نمادی از کیفیت، زیبایی و تکنولوژی خواهد بود، باید اطلاع رسانی کامل تر و همچنین در صورت امکان نشست های تخصصی در این راستا برگزار شود.
رئیس خانه صنعت و معدن جوانان با تاکید برا ینکه هم اکنون نوک پیکان تحریم ها بر اقتصاد کشور نشانه رفته است، تصریح کرد: قطعا برگزاری اجلاس فضایی مناسب برای رایزنی های اقتصادی بین کشوهای عضو و ایران بوده و می تواند در کنار برگزاری این نوع اجلاس ها، زمینه مناسبی برای بهبود فضای کسب و کار و اقتصاد کشور فراهم کرد.
وی افزود: چنانچه بخش خصوصی بتواند از این فضا استفاده کرده و مناسباتی را ایجاد کند، قطعا اتفاقات بسیار خوشایندی در جریان برگزاری این اجلاس در صنعت خودرو ایران رخ می دهد.

چهارشنبه ۸ شهریور   ۱۴:۲۸


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.