استفاده Du برای ایستگاه‌های مخابراتی خود از منابع انرژی سازگار با محیط زیست

۳۱فروردین۱۳،

 

شرکت مخابراتی Du امارات متحده عربی اعلام کرد که به‌زودی ۷۲ ایستگاه مخابراتی راه‌اندازی می‌کند که انرژی مورد نیاز آن‌ها خارج از شبکه برق شهری تامین می‌شود. این مرکز توضیح داد که برای ایستگا‌ه‌های مخابراتی تازه خود از ژنراتورهایی بهره می‌برد که وظیفه نصب و راه‌اندازی آن‌ها را شرکت Heliocentris برعهده دارد.
 
شرکت Du تصمیم دارد تمام ایستگاه‌های مخابراتی خود را به منبع انرژی جایگزین مجهز کند و با استفاده از سیستم‌های شرکت Heliocentris بتواند توان بیشتری در این زمینه ارایه دهد.
 
این شرکت قصد دارد فرآیند تغییر نیروی مورد نیاز ایستگاه‌های مخابراتی خود به منابع چند گانه را همچنان داد دهد و پیش‌بینی کرده است که سالانه بیش از ۳ میلیون لیتر در مصرف نفت صرفه‌جویی می‌شود و تا پایان سال ۲۰۲۴ میلادی ۱۲ هزار تون گاز CO2 کمتر تولید می‌شود.
 
"حاتم باماترف"( Hatem Bamatraf) مدیر مرکز توسعه شبکه و عملیات‌های شرکت Du در این خصوص گفت: «نصب راهکارهای انرژی Heliocentris روی ایستگاه‌های مخابراتی ما این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانیم سازگاری بیشتری با محیط زیست داشته باشیم و فعالیت‌های خود را در جریان حفاظت از محیط زیست ادامه دهیم. این اقدام همگام با استراتژی‌های ما صورت می‌گیرد و می‌تواند منابع انرژی پایدار و کاربردی در اختیار ما بگذارد».

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.