استفان آپیا: iبه من گفته بودند iبه ایران نرو/ از اینکه ژوزه انتخابم نکرد ناراحت نیستم

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

54-95.jpg

استفان آپیا بازیکن مطرح تیم ملی غنا با ارسال نامه‌ای از طریق پریجا اوگنیه‌نوویچ مدیر برنامه‌هایش با ارسال ایمیلی iبه باشگاه پرسپولیس، از هوادران این تیم، مهمان نوازی ایرانی‌ها، مدیریت باشگاه و اعضای تیم پرسپولیس تقدیر و تشکر کرده و ابراز امیدواری کرد روزی دوباره iبه ایران باز گردد.

به گزارش تفسیری ایسنا و iبه نقل از پایگاه اینترنتی باشگاه پرسپولیس، متن نامه ارسالی استفان آپیا خطاب iبه هوادران پرسپولیس iبه این شرح است:

دوستان قرمزم سلام

بسیار خوشحالم که این فرصت برای من پیش آمد که حدود یک هفته در تهران باشم و میهمان نوازی ایرانی‌ها را تجربه کنم. من پیش از اینکه iبه تهران مسافرت کنم در اینترنت درباره هواداران پرسپولیس مطالب بسیاری خواندم. انگیزه و شور هواداران پرسپولیس اصلی‌ترین سببی بود که مرا iبه ایران کشاند و برایم قابل توجه بود که در برخورد با هواداران پرسپولیس متوجه شدم خون یک انسان می‌تواند قرمز رنگ هم باشد. آنهایی که iبه من می‌گفتند خونشان قرمز است iبه گرمی از من استقبال کردند. با اینکه این امکان پیش نیامد که در ایران بمانم محبت آنها و دوستانم در پرسپولیس مثل کاپیتان مهدی، جواد، مهرزاد و دیگرانی که متاسفانه اسم‌شان را نتوانستم iبه خاطر بسپارم برای همیشه در یاد من باقی خواهد ماند. قصد دارم از این طریق از میهمان نوازی همه مردم و رسانه‌های ایرانی و همچنین آقای رویانیان مدیر باشگاه تشکر کنم. البته از طریق مدیر برنامه ایرانی‌ام شنیدم که پس از بازگشت من از ایران عنوان شد که من iبه سبب مشکلات جسمانی که داشتم با جواب منفی مربی روبه رو شدم. این خبر واقعا قلب مرا شکست. در فوتبال حرفه‌ای شرکت کردن در تست آمادگی یک باشگاه امری کاملا طبیعی است، همان طور که iبه توافق نرسیدن یک باشگاه و بازیکن هم موضوعی است حرفه‌ای و طبیعی.

اینکه آقای مربی مرا انتخاب نکرده موضوع ناراحت کننده‌ای برای من نیست بلکه مطرح شدن خبرهای درباره میزان قرارداد و آمادگی بدنی من که اصلا صحت نداشت مرا ناراحت کرد. با این وجود من از مسافرتم iبه ایران کاملا راضی‌ام. پیش از مسافرتم iبه ایران بعضی دوستانم در اروپا با من تماس گرفتند و iبه من سفارش کردند iبه ایران نروم. مسافرت iبه تهران برای من مشخص کرد که همهی این نگرانی‌ها بی‌مورد است و از این iبه بعد این من هستم که iبه دوستانم سفارش می کنم که حتما iبه ایران مسافرت کنند. در شبی که قصد داشتم تهران را ترک کنم iبه مدیر برنامه‌های ایرانی‌ام گفتم که یک حسی در داخلم می گوید که روزی دوباره iبه ایران برمی گردم. پس iبه امید دیدار.

استفان آپیا

۱۵ نوامبر ۲۰۱۲

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.