استقبال از ˝زیباتر از زندگی˝ فراتر از حد انتظار من بود

در گفت و گو با خبرگزاری هنر عنوان شد:

انسیه شاه حسینی کارگردان فیلم ˝زیباتر از زندگی˝ در گفت و گو با خبرگزاری هنر عنوان کرد: استقبال از فیلم فراتر از حد انتظار من بود

انسیه شاه حسینی کارگردان فیلم زیباتر از زندگی در گفت و گو با خبرنگارهنرآنلاین دربارهٔ ویژگی های فیلمش گفت: فیلم امروزی است با اینکه از یک قصه سی ساله حرف می زند. قصه انسان هایی بوده است که درد مردم داشته اند و تمامی دغدغه و ذهن و فکرشان مشکلات جامعه و مردم بوده است. خوشحالم که هنوز این فیلم ها با این مضمون برای مخاطب قابل تحمل است. بعد از گذشت سی سال از جنگ هنوز می توان در این ژانر فیلم ساخت.

شاه حسینی دربارهٔ کیفیت جشنواره گفت: متاسفانه نتوانستم در این جشنواره فیلمی ببیینم چون درگیر مراحل فنی فیلم بودم و میخواستم فیلم را در سینماهای مردمی همراه با مردم تماشا کنم و این اتفاق هم افتاد و مردم از این فیلم استقبال کردند که فراتر از حد انتظار من بود.

شاه حسینی اضافه کرد: فیلم زیباتر از زندگی به زندگی شهید علم الهدی پرداخته است و من همیشه میخواستم فیلمی دربارهٔ این شهید بسازم که این اتفاق افتاد و امیدوارم این فیلم در اکران عمومی با همین استقبال مواجه شود.
انسیه شاه حسینی کارگردانی این فیلم را به عهده دارد و سیدحامد کمیلی، محمود پاک‌نیت، قربان نجفی، سیدجواد طاهری و مهوش صبرکن در آن ایفای نقش می کنند.

در خلاصه این فیلم آمده است: با آغاز جنگ تحمیلی، حسین علم الهدی فرمانده سپاه هویزه به همراه نیروهای مردمی به کمک مردم روستاها می‌شتابند و مقابل دشمن می‌ایستند. علی رغم مخالفت‌ها، نیروهای مخلص ارتش به کمک آنها می‌شتابند و در یک عملیات مشترک دوش به دوش هم بر دشمن متجاوز یورش می‌برند.

پایان پیام/

 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.