استقبال از تابستان با فیلم‌های جذاب

جام جم آنلاین: در اولین پنجشنبه و جمعه فصل تابستان، تلویزیون با پخش بیش از ۲۰ فیلم مهمان خانه‌های مردم می‌شود. در جدول پخش روز پنجشنبه و جمعه شبکه‌های سیما، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی همچون «روزنه»، «آبی آسمانی»، «خرس مهتاب»، «اسپاگتی در هشت دقیقه»، «سربازرس مونتالبانو»، «گورو»، «افسانه بیلی»، «رازگالیندز»، «مرز»، «بیدوباد»، «کبوتر با کبوتر» و «ترم زمستانی» به چشم می‌خورد.

شبکه یک

روزنه، پنجشنبه ساعت ۲۲/ آبی آسمانی، جمعه ساعت ۱۶

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «روزنه» به کارگردانی آدام و مارک کاسن، پنجشنبه ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «آبی آسمانی» به کارگردانی بهمن زرین‌پور و تهیه‌کنندگی حسین مروی، جمعه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

علی، جانباز نابینای دوران دفاع مقدس که در آسایشگاه معلولان ساکن است با همراهی یکی دیگر از جانبازان به نام فرهاد که از ناحیه پا معلول شده است، تصمیم می‌گیرند با راندن یک دوچرخه دو نفره خود را به خانه دوستشان، مسعود برسانند.

شبکه دو

خرس مهتاب، پنجشنبه ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه/ فیلم فوری، پنجشنبه ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه/ آن شرلی: آغازی نو، جمعه ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه/ اسپاگتی در هشت دقیقه، جمعه ساعت ۲۳

انیمیشن « خرس مهتاب» پنجشنبه ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

این اثر به کارگردانی توماس بودنشتین و مایک مائوروس و تهیه‌کنندگی فرانک پیسکاتور، محصول سال ۲۰۰۸ در کشور آلمان ساخته شده است.

فیلم سینمایی «فیلم فوری» پنجشنبه ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

دنی گلوور، موس دف و جک بلک در این فیلم سینمایی محصول سال ۲۰۰۸ آمریکا و انگستان به کارگردانی میشل گندری و تهیه‌کنندگی رفی ادلان بازی کرده‌اند.

شبکه ۲ جمعه ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه فیلم سینمایی «آن شرلی: آغازی نو (قسمت دوم)» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کوین سولیوان، محصول سال ۲۰۰۸ کانادا را برای بینندگانش در نظر گرفته است.

فیلم سینمایی «اسپاگتی در هشت دقیقه» به کارگردانی رامبد جوان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان، جمعه ساعت ۲۳ از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

سارا خوئینی‌ها، آتیلا پسیانی و رامبد جوان در فیلم سینمایی «اسپاگتی در هشت دقیقه» بازی کرده‌اند.

شبکه سه

امپراطوری چونگ، پنجشنبه ‌ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه/ سربازرس مونتا لبانو، پنجشنبه ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه/ شرلوک، پنجشنبه ساعت ۱۹/ گورو، جمعه ‌ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه

فیلم سینمایی «امپراطوری چونگ » به کارگردانی ژااو دوو، پنجشنبه اول تیر ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه از شبکه سه سیما بازپخش می‌شود.

فیلم سینمایی «سربازرس مونتا لبانو» به کارگردانی آلبرتوسیرونی، محصول سال ۲۰۱۱ـ۱۹۹۹ ایتالیا، پنجشنبه اول تیر ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی «شرلوک (رسوایی در بلگراویا)» محصول سال ۲۰۱۲ انگلیس، پنجشنبه ساعت ۱۹ در جدول پخش شبکه یک قرار گرفته است.

فیلم سینمایی «گورو» به کارگردانی مانی راتنام، جمعه ۲ تیر ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه از شبکه سه سیما بازپخش می‌شود.

فیلم سینمایی «شرلوک (سقوط رایخن باخ)» به کارگردانی توبی هاینس، جمعه ۲ تیر ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

مردی به نام هنری به شرلوک مراجعه می‌کند و می‌گوید یک حیوان وحشی بزرگ در یک منطقه وجود دارد که سال‌ها پیش پدرش را کشته و حالا او شب گذشته که آنجا رفته، او را دیده است.

شبکه چهار

افسانه بیلی، پنجشنبه ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه/ راز گالیندز، جمعه ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه

فیلم سینمایی «افسانه بیلی» به کارگردانی گرگ کاوت و اندی رابین، پنجشنبه ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه از شبکه چهار سیما بازپخش می‌شود.

ارون استانفورد و پل اشنایدر در فیلم سینمایی «افسانه بیلی» محصول سال ۲۰۰۶ آمریکا بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «راز گالیندز» به کارگردانی جراردو هررو، جمعه ۲ تیر ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در قالب برنامه «سینما ۴» از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

در ۱۳ مارس ۱۹۵۶ در نیویورک یکی از ملی‌گراهای باسک به نام جیس گالیندز سوآرز از آپارتمانش ربوده و ناپدید می‌شود و از آن تاریخ به بعد کسی از او خبری دریافت نمی‌کند. سافرون باروز، هاروی کیتل و ادوارد فرناندز در فیلم سینمایی «راز گالیندز» محصول سال ۲۰۰۳ اسپانیا ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه تهران

آرتور و انتقام مالتازارد، پنجشنبه ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه، مرز ،جمعه ۴۰ دقیقه بامداد/ بید و باد، جمعه، ۹ صبح/ راز، جمعه ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه

انیمیشن «آرتور و انتقام مالتازارد» به کارگردانی لوک بسون، پنجشنبه ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه در قالب برنامه «تماشاخانه» از شبکه تهران بازپخش می‌شود.

سلنا گومز، فردی هایمور و عمرسی در انیمیشن «آرتور و انتقام مالتازارد» محصول سال ۲۰۰۹ فرانسه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی «مرز» ۴۰ دقیقه بامداد روز جمعه از شبکه تهران بازپخش می‌شود.

سرجئی گارمش، الکسی گربونوف و الکساندر گونو روسکی در فیلم سینمایی «مرز» به کارگردانی الکسی او چیتل، محصول سال ۲۰۱۰ روسیه بازی کرده‌اند.

۹ صبح روز جمعه فیلم سینمایی «بید و باد» به کارگردانی محمدعلی طالبی و تهیه‌کنندگی محمدمهدی دادگو، از شبکه تهران پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «راز» جمعه ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه در جدول پخش شبکه تهران قرار گرفته است.

کارآگاه کیم، در حال بازگرداندان دخترش سوهیون با اتومبیلش از مدرسه به خانه است که در اثر لحظه‌ای غفلت، تصادف شدیدی می‌کند که طی آن سوهیون کشته می‌شود. از آن به بعد رابطه همسر کیم، جی یون با کیم رو به وخامت می‌گذارد. شبی قتلی در یک پاتوق تبهکاران رخ می‌دهد. مقتول برادر چودانگ، چیو موسوم به شغال است. در صحنه جرم، کیم نشانه‌هایی از همسر خود از جمله یک گوشواره‌اش را می‌یابد و تلاش می‌کند آن را پنهان کند.

سیونگ وون چا، یون آه سونگ و سیونگ ریونگ رایا در فیلم سینمایی «راز» به کارگردانی جی گو یون، محصول سال ۲۰۰۹ کره جنوبی بازی کرده‌اند.

شبکه شما

لحظه صید، پنجشنبه ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه/ کبوتر با کبوتر، جمعه ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه

فیلم تلویزیونی «لحظه صید» را می‌توانید پنجشنبه ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه از شبکه شما تماشا کنید.

پرویز فلاحی‌پور، رضا توکلی، مجید مشیری و مارال فرجاد از بازیگران اصلی فیلم تلویزیونی «لحظه صید» به کارگردانی اسماعیل فلاح‌پور و تهیه‌کنندگی داوود بیدل است.

فیلم تلویزیونی «کبوتر با کبوتر» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی خزاعی‌فر، جمعه ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه از شبکه شما پخش می‌شود.

شبکه نمایش

ترم زمستانی، پنجشنبه ساعت ۱۳ و ۱۵ دقیقه/ پسر کارگردان، پنجشنبه ساعت ۱۷/ بارانداز، جمعه ساعت ۱۳ و ۱۵ دقیقه

فیلم تلویزیونی «ترم زمستانی» به کارگردانی رضا بهشتی و تهیه‌کنندگی حبیب اسماعیلی و محمد کشاورز، از تولیدات مرکز سیمافیلم، پنجشنبه یک تیرماه ساعت ۱۳ و ۱۵ دقیقه از شبکه نمایش پخش می‌شود.

داستان این فیلم با بازی هومن سیدی، فریبا متخصص، رسول نجفیان و حمید مظفری در مورد دانشجویی به نام امیرمسعود است که در سال ۱۳۴۲ پس از مدت‌ها به ایران برمی‌گردد.

فیلم‌های سینمایی و انیمیشن «هاچ زنبورعسل»، «مخمصه ۱» و «نابودگر ۴» پنجشنبه ساعت ۱۵، ۱۹ و ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «پسر کارگردان» به کارگردانی لی وویول، پنجشنبه ساعت ۱۷ روانه آنتن شبکه نمایش می‌شود.

فیلم‌های سینمایی و انیمیشن «بارانداز»، «دکتر دولیتل»، «پاتال و آرزوهای کوچک»، «مخمصه ۲»، «یک پرونده عاشقانه» و «وضعیت بازی» روز جمعه ۲ تیرماه ساعت ۱۳ و ۱۵ دقیقه، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

شبکه آموزش

آملیا، جمعه ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه

فیلم سینمایی «آملیا» جمعه ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از شبکه آموزش پخش می‌شود.

این فیلم به کارگردانی میرا نائیر، محصول سال ۲۰۰۹ در کانادا و آمریکا ساخته شده است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.