استقبال بی نظیر دانش آموزان از ˝عملیات مهدکودک˝

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

دانش آموزان طی روز قبل در سینما قدس استقبال خوبی از فیلم سینمایی ˝عملیات مهدکودک˝ به عمل آوردند.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی؛ فیلم سینمایی “عملیات مهدکودک” به کارگردانی فرزاد اژدری و تهیه کنندگی رویا شریف که وارد چهارمین هفته اکران خود شده طی روز قبل (یکشنبه) در سینما قدس با استقبال بی نظیر دانش آموزان مواجه شد. محسن جاهد مدیر عامل موسسه سینمایی زرین فیلم که این فیلم در این موسسه تولید شده در گفت گو با خبرنگار ما اعلام کرد: علی رغم استقبال خوب دانش آموزان ابتدایی از فیلم، با این حال شورای صنفی نمایش طبق آیین نامه موجود فروش حاصله از استقبال دانش آموزان را در میزان محاسبه کف فروش سینمای سرگروه محاسبه نمی کند و از چهارشنبه هفته جاری، “عملیات مهدکودک” سینمای سرگروه خود را از دست خواهد داد.

او اضافه کرد: در تمامی سینماها حضور داشته ام و ملاحظه کرده ام که کودکان تا انتهای فیلم مشتاقانه به تماشای آن نشستند و تاکنون از فیلم استقبال بی نظیری به عمل آمده است. حال سوال من این است چرا فیلمی که کف فروشش حفظ شده باید سینمای سرگروهش را از دست بدهد. “عملیات مهدکودک” تاکنون در تهران و شهرستان ها فروشی بیش از ۵۰۰ میلیون تومان داشته و همچنان نیز به فروش خوب خود نیز ادامه می دهد ولی با این شرایط و طبق آیین نامه های موجود از سینمای کودک هیچ حمایتی نمی شود.

جاهد در پایان گفت: کودکان را مانند دیگر ارگان ها که سهمیه های خاص خود را در زمان اکران دارند، نمی توان به زور به سینماها آورد و تاکنون این استقبال به نظرم خالصانه و واقعی بوده است. امیدوارم استقبال خوب کودکان از فیلم با وجود تمام ضعف های آیین نامه ای همچنان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/۵۵
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.