استقبال سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای حضور در بخش تجلی اراده ملی جشنواره فیلم فجر

۱۸م دیماه ،

سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای حضور در بخش تجلی اراده ملی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر اعلام آمادگی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر؛  سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ضمن اعلام  آمادگی برای حضور در بخش تجلی اراده ملی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از معرفی هیات داوری برای حضور در این بخش جشنواره خبر داد.
برپایه این خبر؛ هیاتی متشکل از: علی وزیریان، ابوالقاسم ناصری نیاکی، ساسان قاسمی و داود سماواتی یار داوری این سازمان را در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر بر عهده دارند.
لازم به ذکر است؛  سی و یکمین جشنواره بین المللی فجر، به منظور توسعه تعامل سازمانها ، وزارتخانه ها و نهاد های دولتی و بخش خصوصی با هنر- صنعت سینما و هنرمندان فعال در این حوزه، هر ساله بخش” تجلی اراده ملی”را با مشارکت دستگاه های مربوطه و از طریق اهدای جوایز نقدی و غیر نقدی به سینماگران و فیلم های شرکت کننده در جشنواره برگزار میکند.
گفتنی است؛ سازمان سینمایی کشور، مقارن با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، سی و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را در قالب مسابقه سینمای ایران و جهان از تاریخ ۱۲ لغایت ۲۲ بهمن ماه به دبیری محمدرضا عباسیان برگزار می‏‌نماید. /ص


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.