استقبال ساموئل اتوئو از پیوستن به چلسی/ “دوست دارم دوباره با مورینیو کار کنم”

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > فوتبال جهان – ستاره کامرونی تیم فوتبال آنژی ماخاچ روسیه از تمایل خود برای کار کردن دوباره زیر نظرآقای خاص خبر داد.

به گزارش ممتاز؛ ساموئل اتوئو ستاره کامرونی تیم فوتبال آنژی ماخاچ قصد دارد که رختکن این تیم روسی را ترک کند و به نظر می رسد که چلسی مقصد اصلی این مهاجم ۳۲ ساله باشد. ساموئل اتوئو که پیش از این هم زیر نظر ژوزه مورینیو سرمربی چلسی کار کرده، در گفت و گو با دیلی میل به تمجید از سرمربی پرتغالی سابق خود پرداخت: «تنها یک خوزه مورینیو وجود دارد. زیر نظر مربیان بزرگی بازی کرده ام، ولی هیچ شخصیتی مثل مورینیو وجود ندارد.»

 مهاجم سابق بارسلونا ادامه داد: «او یکی از بهترین مربیان دنیاست. ما در اینتر میلان موفق بودیم و از یک شانس دیگر برای بازی کردن زیر نظر مورینیو استقبال می کنم، زیرا کار کردن با خوزه هرگز خسته کننده نیست.»

اتوئو همچنین در مورد احتمال پیوستن به چلسی در فرصت باقی مانده از فصل نقل و انتقالات گفت: «قطعا چلسی تیم بزرگیست. وقتی که تمام پیشنهادات را بر روی میز گذاشتیم، سپس با مدیر برنامه هایم صحبت می کنم و خواهیم دید که قدم بعدی من چگونه است.»

اتوئو در سال ۲۰۱۰ موفق شد به همراه اینتر میلان لیگ قهرمانان اروپا، سری آ و جام حذفی ایتالیا را فتح کند تا فصلی به یاد ماندنی را زیر نظر ژوزه مورینیو رقم بزند.

به نظر می رسد که اگر مسئولان چلسی در خرید وین رونی ناکام شوند، ساموئل اتوئو هدف بعدی آنها خواهد بود.

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.