استقبال شدید از استقلال در اهواز

۱۵اردیبهشت،

تیم فوتبال استقلال تهران در هتل محل اقامتش در اهواز مورد استقبال شدید هوادارانش قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ازدحام هواداران مقابل هتل آبی‌پوشان تهران به قدری بود که نیروی انتظامی برای حفظ نظم هتل وارد عمل شد. استقلالی‌ها که شب قبل به سبب ازدحام بسیار هواداران‌شان در رستوران هتل دچار مشکل شده بودند، ظهر امروز ناهار را به آرامی صرف کردند؛ چرا که نظم هتل نسبت به شب قبل بیشتر بود.

شب قبل امیر قلعه‌نویی در لابی هتل پارس اهواز با رامین مهمانپرست، سخنگوی وزارت امورخارجه که او نیز در اهواز به سر می‌برد، دیدار و خوش‌وبش کرد.

استقلالی‌ها ظهر امروز ظهر نیز بار دیگر در رستوران لحظاتی با مهمانپرست به گفت‌وگو پرداختند. هوای اهواز شرجی ولی گرمای آن چندان آزاردهنده نیست. حضور کاروان استقلال در اهواز و بازی حساس این تیم برابر فولاد جنب‌وجوش بسیاری بین علاقه‌مندان استقلال در این شهر ایجاد کرده است. هم‌اکنون جمعیت بسیاری برابر هتل محل اقامت استقلالی‌ها تجمع کرده‌ و قصد دارند به هر ترتیب وارد هتل شوند. هرازگاهی چند تن از این اشخاص موفق می‌شوند که از سد ماموران نیروی انتظامی عبور کنند.

استقلال ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف فولاد می‌رود و با پیروزی برابر این تیم می‌تواند قهرمان فصل دوازدهم لیگ برتر شود.

حضور استقلالی‌ها امروز نیز حاشیه‌هایی در پی داشت. کاروان استقلال برای صرف ناهار به رستوران هتل رفته بود که مدیر رستوران تصمیم گرفت به سبب حفظ نظم و جلوگیری از ازدحام درهای رستوران را ببندد که این مساله سبب خارج ماندن سایر مهمان‌های هتل شد. ماجدی که متوجه مساله شد، درخواست کرد با چاپ بنری از مهمانان به سبب این مساله عذرخواهی شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.