استقبال فرزندان شاهد از شهدای گمنام در حرم مطهر

چهارشنبه ۱۰ خرداد – ۰۵:۲۲:۰۱ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- براساس برنامه ریزی معاونت فرهنگی و اجتماعی جمعیت در بخشی از حرم امام یادواره شبی با شهدای گمنام برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، پیکر مطهر ۹۴تن از شهدای دفاع مقدس و عملیات والفجر۸ همزمان با ایام ارتحال حضرت امام خمینی وارد تهران خواهند شد.
و تجدید میثاق فرزندان شاهد با آرمان های حضرت امام و شهدا در مرقد مطهر برگزار خواهد شد.
زهره گل محمدی مدیرروابط عمومی جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر با اشاره به برنامه های ویژه ارتحال حضرت امام گفت:هماهنگی های لازم جهت برگزاری یادواره شبی با شهدای گمنام انجام شده است.
وی با اشاره به دعوت جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار از تمامی اعضای خود جهت حضور در این مراسم اضهار داشت:در مسابقه دلنوشته های ایثارگران که معاونت فرهنگی و اجتماعی برگزار کرده شاهد مطرح شدن انتقاداتی از مسئولین حوزه ایثارگری بودیم.
مدیر روابط عمومی جمعیت تاکید کرد که علیرغم تاکید مقام معظم رهبری جهت رسیدگی به امور ایثارگران بسیاری از مسئولین که باید در این حوزه فعالیت نمایند در مرحله ی شعار مانده اند و روز به روز مشکلات جامعه ایثارگری افزوده میشود.
زهره گل محمدی ابراز امیدواری کرد تمامی مسئولین حق شهدا و تکریم خانواده های آنان را باید در سرلوحه برنامه های خود قرار دهند چرا که جایگاهی که در آن قرار گرفته اند مرهون جانبازی و ایثارگری شهداست.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۳۰۱۷۲۲۰۱۰۶۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.