استقبال مردم اهواز از حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی/حضور قبایل عرب و بختیاری+ تصاویر

۳۱فروردین۱۳،

عضو ائتلاف اکثریت اصول‌گرایان صبح امروز (۴ اردیبهشت ) در دهمین سفر استانی خود وارد شهر اهواز شد و مورد استقبال اقشار مختلف مردمی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛‌ ‌”حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی” عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان صبح امروز (۴ اردیبهشت ) در دهمین سفر استانی خود وارد شهر اهواز شد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در بدو ورود به شهر اهواز در فرودگاه این شهر با استقبال گسترده مردم اهواز مواجه شد. مردم استان خوزستان از دقایق قبل ورود رئیس سازمان بازرسی کل کشور در فرودگاه اهواز تجمع کرده و با ورود پورمحمدی از او استقبال کردند.

براساس این گزارش حضور خانواده‌های شهدا، جانبازان و سران قبایل عرب و بختیاری با لباس‌های محلی بین مردم چشم گیر بود. در این مراسم یکی از فرزندان شهدای اهواز با اهداء دسته گلی به این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای او آرزوی موفقیت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی نیز بعد از حضور در محل ستاد انتخابات خود طی سخنان کوتاه از ابراز لطف و محبت مردم استان خوزستان تشکر و قدردانی کرد و گفت: صحنه‌های زیبا و دوست داشتنی از محبت شما ملاحظه شد و از این بابت سپاسگزاریم.

وی همچنین با تشکر ویژه از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و سران قبایل عرب و بختیاری حاضر در این مراسم گفت: امیدوارم این استقبال صمیمی و دوست داشتنی طلیعه آفرینش حماسه بزرگ سیاسی باشد که رهبری ما را به خلق آن دعوت کرده‌اند.

عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان خاطرنشان کرد: از خدا می‌خواهیم این آگاهی و بصیرت را برای ما حفظ کرده و این مسیر را ادامه دهیم و دقیقاً بر طبق ضوابط قانونی و اخلاقی و با احترام به دیگران و رعایت همه حدود شرعی این مسیر را ادامه دهیم. اگر کار با رعایت حدود قانونی و شرعی انجام شود خدا به آن برکت خواهد داد و خداوند آن را به احسن وجه جبران کرده و به هدف می‌رساند و برکات آن را بر همه نازل خواهد کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی تصریح کرد: امیدواریم تلاش‌های ما در ۲۴ خرداد به هم پیوند خورده و به یک حماسه بزرگ تبدیل شود و بعد از آن حماسه بزرگ اقتصادی را رقم بزنیم و کشور را از وضعیت فعلی خارج کنیم. این مسیر، دشوار ولی شدنی است. این جماعت به لطف خدا شکل گرفته و دست خدا با جماعت است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.