استقبال نوروزی مردم تهران از سینماهای برج میلاد

۱فروردین ۱۳،

جمعه ۲ فروردین – ۱۳:۵۲
نسخه قابل چاپ
شناسه‌ی خبر: ۳۶۱۱۵ – سرویس تولید و نمایش

مراسم نور افشانی در سالن برج میلاد در سی و یکمین جشنواره فیلم فجرسینماپرس-گروه سینما/برج میلاد در دو روز ابتدایی سال شاهد حضور مردم در سینماهای آن بود.

به گزارش سینماپرس، سینمای برج میلاد تهران به تبعیت از اکران‌های نوروزی، اقدام به نمایش فیلم های سینمایی مشخص شده برای نوروز کرد که با استقبال بسیار شهروندان تهرانی همراه شد این فیلم ها شامل «رسوایی» ساخته مسعود ده‌نمکی، «تهران ۱۵۰۰» ساخته بهرام عظیمی، «حوض نقاشی» ساخته مازیار میری کرده است.

همچنین فیلم «عشق» به کارگردانی میشائل هانکه، برنده جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی زبان ۲۰۲۴ از دیگر اکران های نوروزی برج میلاد تهران است.

«عشق» داستان زن و شوهری سالخورده است که وقتی زن سکته مغزی می‌کند، رابطه غنی و توام با عشق‌شان مورد آزمون قرار می‌گیرد. این فیلم ماه مه در جشنواره فیلم کن جایزه نخل طلایی را برد و فیلم محبوب بسیاری از گروه‌ها و سازمان‌های منتقدان در فصل جوایز سینمایی بود.

فیلم‌های نوروزی برج میلاد تهران از ۲۳ اسفند ماه از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۱ در دو سالن سینمای برج میلاد تهران اکران می‌شود.

 برج میلاد تهران همزمان با ایام سوگواری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها خاموش خواهد شد.

بهمزمانی سال نو و آغاز سال تازه با ایام فاطمیه، برنامه های جشنواره نوروزی برج میلاد تهران نیز با اجرای ویژه برنامه هایی برای سوگواری دخت نبی اسلام حضرت فاطمه علیه السلام، و اجرای برنامه های موسیقی سوگواری اقوام ایرانی ادامه خواهد یافت.

برج میلاد تهران از چهارم فروردین ماه که همزمان با روایت اول شب شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها است، میزبان هیات های مذهبی پایتخت و مداحان اهل بیت خواهد بود.

همچنین آیین های سوگ اقوام ایرانی از سراسر ایران همچون سنج و دمامه زنی بوشهری ها، کرنانوازی گیلانی ها، سوگواری اقوام لرستان و… در برج میلاد تهران حضور داشته و برای بازدیدکنندگان و گردشگران مراسم های سوگواری خود را اجرا می کنند.

همچنین همزمان با شب شهادت بانوی دو عالم چراغ های برج میلاد تهران از اذان مغرب تا نیمه شب خاموش خواهد شد.

جشنواره نوروزی برج میلاد تهران از ۲۵ اسفند ماه در بخش های مختلف همچون برگزاری مسابقات ورزشی، ویژه برنامه برای کودکان، دهکده حیوانات، برپایی بزرگترین سفره هفت سین ایرانی، برپایی غرفه های لباس و غذاهای سنتی ایرانی آغاز شده است و تا ۱۶ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

علاقه مندان، گردشگران و شهروندان تهرانی می توانند همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ برای خرید سوغات اقوام ایرانی و بازدید از برج میلاد تهران به بلندترین برج کشور مراجعه کنند.

انتهای پیام/ن.ف


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.