استقبال هنرمندان از نمایش ˝چکامه رستاخیز˝ در تئاترشهر

۱۹خردادماه،

استقبال هنرمندان از اجرای نمایش ˝چکامه رستاخیز˝ نوشته آروتور میلر و به کارگردانی داود دانشور در سالن چهارسوی مجموعه تئاترشهر ادامه دارد.

به گزارش هنرآنلاین، طی دو هفتهای که از آغاز اجرای نمایش “چکامه رستاخیز” نوشته ارتور میلر و به کارگردانی داود دانشور میگذرد هنرمندان در سالن چهارسوی مجموعه تئاترشهر به تماشای این اثر نمایشی نشستند. 

از میان این اشخاص میتوان به حضور هنرمندانی همچون: بهروز بقایی، منیژه محامدی، محمد اسکندری، مجتبی راعی، منصور براهیمی، حسن باستانی و بیژن افشار به تماشای اجرای صحنهای آخرین نمایشنامه آرتور میلر نشستند.

نمایش “چکامه رستاخیز” روایت گر زندگی فرد قدرتمندی است که تصمیم دارد برای دست یافتن به پول و قدرت بیشتر یک مبارز را در دوران معاصر به شیوه قرون وسطی به صلیب بکشد. در این راه از رسانههای بینالمللی برای پوشش تصویری و مخابره این مراسم دعوت میکند و…

در این اثر نمایشی داوود دانشور در نقش (فیلیکس)، طوفان مهردادیان (هنری)، پریسا مقتدی (امیلی)، شهریار رشیدعلیپور(اسکیپ)، هوشنگ قوانلو (کاپیتان)، رضا امامی (استانلی)، مژگان خالقی (جینین) و حسین گودرزی، مهدی اسدی و مسعود کبیری در نقش سرباز به عنوان بازیگر حضور دارند.

قدرتالله صالحی (دستیار کارگردان)، محمود هندیانی (مدیر اجرایی)، نینا نفیسیفرد (مدیر صحنه)، مهدیه مسلمی (منشی صحنه)، مهرداد دعوتخواه (عکس و فیلم)، نوژان مقدس (مسئول آکساسوار)، محمدرضا رشیدعلیپور (مسئول شبکه مجازی)، حسن متین (تدارکات)، شیوا رشیدیان و سینا ییلاقی (طراح صحنه و لباس)، سجاد دلیری (دستیار صحنه)، قرزانه عاقلی (دستیار طراح صحنه و لباس)، بابک احمدی (مدیر روابط عمومی) عوامل اجرای این اثر نمایشی را تشکیل می دهند.

گفتنی است، دانشور چهار سال قبل نمایش “پای پیاده” اثر اسلاومیر مروژک را در تالار سایه تئاتر شهر کارگردانی کرده بود.

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.