استقبال وزیر از طرح پاکسازی خوزستان در زمینه مواد مخدر/طرح توسعه خوزستان به پیوست برنامه ششم اضافه می‌شود

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

به گزارش گروه دولت باشگاه خبرنگاران، عصر روز گذشته(چهارشنبه ۲ مهرماه) “عبدالرضا رحمانی فضلی” به منظور شرکت در جلسات شورای اداری، شورای تامین، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، بزرگداشت فرمانداران و بخشداران دوران دفاع مقدس، بازدید از شهر مقاوم آبادان و دژ ساحلی اروند کنار و …. وارد استان خوزستان شد.

حضور وزیر در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

وزیر کشور در اولین روز از سفر خود به استان خوزستان، در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان گفت: برای مهار و کنترل مصرف مواد مخدر در کشور کارهای خوبی انجام شده ولی کافی نیست و در این ارتباط باید از قدرت رسانه، نخبگان و صاحب نظران برای ریشه کنی معضل اجتماعی مواد مخدر بهره گرفت.

رحمانی فضلی از پیشنهاد استاندار خوزستان در ارایه طرح جامع دوساله که می تواند استان خوزستان را در ردیف استان های پاک از لحاظ مواد مخدر قرار دهد استقبال کرد و افزود: این طرح باید در برگیرنده مسایل حوزه درمان، پیشگیری، مقابله و صیانت باشد.

رحمانی فضلی از استاندار خوزستان خواست طرح جامع دوساله را ظرف دو ماه آینده با بهره گیری از نظرها و پیشنهادهای نخبگان و صاحب نظران مسایل اجتماعی جمع بندی و در اختیار این شورا قرار دهد؛ تجربیات مبارزه با معضل مواد مخدر باید مستندسازی شود تا امکان تسری آن به سایر نقاط کشور فراهم شود.

دیدار وزیر با علما، ائمه جمعه و جماعات و گروهی از نخبگان خوزستان

دیدار با علما، ائمه جمعه و جماعات و گروهی از نخبگان استان خوزستان دومین برنامه وزیر کشور در اولین روز از سفر به این شهر بود. وی در این جمع به تشریح سیاست های دولت و برنامه ها و اقدامات وزارت کشور پرداخت.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنرانی خود، گفت: استان خوزستان با کمک روحانیان به عنوان مربیان جامعه استان خوزستان پیشتاز مناطق مختلف کشور در حذف آلودگی ها به مواد مخدر و نظائر آن خواهد بود.

رحمانی فضلی اظهار داشت: بارها گفته ام که وزارت کشور مدیریت سیاسی را در عرصه تعاملات سیاست داخلی دنبال می کند و به هیچ عنوان وارد بازی های سیاسی نخواهد شد؛ سال آینده در اجرای انتخابات مجلس شورای اسلامی ظهور و بروز کامل این رویکرد را شاهد خواهیم بود.

گفتگوی مستقیم وزیر کشور با مردم خوزستان

آخرین برنامه وزیر کشور در روز اول سفر به خوزستان، گفتگوی مستقیم  با مردم این شهر بود. وی در این گفتگوی زنده تلویزیونی به تشریح اهداف سفر خود به این استان پرداخت و بر پیگیری مسائل و مشکلات این شهر تأکید کرد.

رحمانی فضلی با اشاره به اینکه نگاه دولت به استان خوزستان، یک نگاه استراژیک است، خاطر نشان کرد: در صورت رفع برخی مشکلات استان خوزستان می تواند معین حداقل ۲ استان دیگر باشد؛ طرح مستقل توسعه استان خوزستان آماده شده و تلاش می شود به عنوان پیوست برنامه ششم به تصویب برسد.

برنامه های روز دوم وزیر کشور در خوزستان

لازم به ذکر است؛ شرکت در جلسه تامین و شورای اداری استان، آئین تجلیل از فرمانداران، بخشداران و شهرداران دوران دفاع مقدس از برنامه‌های روز دوم وزیر کشور در استان خوزستان است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.