استقبال گروههای مردمی از رییس جمهور و همراهان

۱۹ام بهمن ،

رییس‌جمهور کشورمان پس از بازگشت از سفر مصر و هنگام خروج از فرودگاه مهرآباد مورد استقبال گروههای مردمی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسنا، محمود احمدی‌نژاد که سفری چهار روزه به مصر داشت علاوه بر حضور در دوازدهمین اجلاس سران توسعه همکاری‌های اسلامی و سخنرانی در این اجلاس با تعدادی از مسوولین شرکت کننده در این اجلاس دیدار و گفت‌وگو کرد.

محمود احمدی‌نژاد دقایقی پیش وارد فرودگاه مهرآباد شد و پس از استقبال رسمی از سوی بعضی از اعضای هیات دولت هنگامی که قصد خروج از فرودگاه مهرآباد را داشت با حضور خودجوش جوانان و مردم مواجه شد.

برخی از این اشخاص پلاکاردهایی با مضامین “مقدم رییس‌جمهور مردمی ومحبوب به کشور گرامی باد” ، ” قتل این خسته به تخریب شما ممکن نیست ” ،‌ “زنده باد بهار،‌ قهرمان خدا قوت” ، ” مبشر بزرگ به سرزمین منتظران خوش آمدی” در دست داشتند.

تعدادی از جوانان نیز پرچم کشورمان را در دست داشتند.

به گزارش ایسنا، استقبال مردمی از رییس جمهور در هنگام خروج از پاویون فرودگاه مهر‌آباد سبب متوقف شدن خودروی حامل رییس جمهور شد و در این میان محمود احمدی نژاد با تکان دست به ابراز احساسات مردم پاسخ داد.

بر اساس این گزارش، مردم با سر دادن شعارهایی از جمله “خامنه‌ای زنده‌باد احمدی پاینده‌باد،” احمدی دلاور پیرو خط رهبر”، “احمدی زنده‌باد رجایی پاینده باد”، عشقه عشقه عشقه احمدی‌نژاد رو عشقه”، “دکتر دوستت داریم”، “چپ راست کارگزار علیه خدمتگزار”، “ابوالفضل علمدار احمدی رو نگه دار”، “احمدی مشایی دو یاور ولایی” ، “احمدی زنده‌باد مشایی پاینده‌باد”، “ابوالفضل علمدار مشایی رو نگه دار” نسبت به بازگشت رییس جمهور به کشور ابراز احساسات کردند.

آن‌ها همچنین در جلوی خودروی اسفندیار رحیم مشایی جمع شده و شعار” احمدی زنده‌باد مشایی پاینده باد” و “درود بر مشایی” را سر دادند.

بر اساس این گزارش مردم حاضر در مراسم استقبال خواستار صحبت رییس جمهور شدند که وی گفت: از حضور برادران و خواهران مومن، انقلابی و عاشق ارزش‌های انقلابی برای این حضور تشکر می‌کنم. حضور شما سبب شد که ما محکم‌تر شویم و ان‌شاءالله راه انقلاب و آرمان‌های ما پیروز است.

وی ادامه داد: ما در مسیر پیروزی هستیم و دشمنان در مسیر سراشیبی سقوط می باشند.

این سخنان رییس جمهور با تکبیر مردم مواجه شد و پس از آن خودروی رییس جمهور محل را ترک کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.