استقبال ۲ هزار نفر از پژوهشگران در چهار روز ابتدایی سال ۹۲ از خدمات کتابخانه ملی

۷فروردین ۱۳،

در چهار روز ابتدایی سال ۹۲، تعداد ۲ هزار پژوهشگر از خدمات کتابخانه ملی استقبال کردند و شیفت شب کتابخانه نیز در ایام نوروز با استقبال مطلوب پژوهشگران مواجه شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، در ۴ روز ابتدایی کاری شیفت شب در نوروز ۹۲، نزدیک به ۴۰ نفر از خدمات شیفت شب بهره مند شدند و روند استقبال از این خدمت کتابخانه ای به صورت صعودی ادامه دارد.

کتابخانه ملی ایران به عنوان سومین کتابخانه ملی در جهان است که شیفت شب خود را دایر کرده است و پژوهشگران و دانشجویان مقاطع دکترای تخصصی و حرفه ای می توانند بین ساعت ۲۳ شب تا ۷ صبح از این خدمات استفاده ببرند. 

اضافه می شود استقبال مراجعین از سایر بخش های اطلاع رسانی کتابخانه ملی، در ایام نوروز بیش از سایر ایام سال است به طوری که در چهار روز ابتدایی امسال، نزدیک به ۲ هزار نفر از تالارهای عمومی، تخصصی، منابع غیرکتابی و نشریات و پیایندها به منظور مطالعه و پژوهش، استفاده کردند که در مقایسه با سایر ایام سال از رشد و افزایش مراجعه ۱۰ تا ۱۵ درصدی برخوردار است. 

لازم به یادآوری است، سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران در طول سال تنها سه روز اول فروردین، شهادت حضرت علی(ع) و روز عاشورا تعطیل است و در بقیه ایام، نظیر نوروز پذیرای خیل پژوهشگران و علاقه مندان به مطالعه و مشتاقان بازدید از این مکان فرهنگی معظم است. /ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.