استقبال ۶۰۰ نفر از برنامه های روز نخست جشنواره تئاتر شهر

یکشنبه ۱۷ اردیبهشت – ۰۳:۴۷:۲۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

شهرام کرمی خبر داد:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- دبیر نخستین جشنواره تئاتر شهر از استقبال نزدیک به ۶۰۰ نفر از جوانان و هنردوستان از برنامه های نخستین روز این جشنواره خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از”تهران سما” شهرام کرمی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: نمایش های این جشنواره در روز نخست در فرهنگسراهای امید، گلستان، ارسباران، بهمن و مرکز تئاتر مولوی اجرا شد. 
وی به برگزاری چهار نمایش در بخش خیابانی این جشنواره در فرهنگسرای اندیشه و فرهنگسرای شفق اشاره کرد و گفت: همزمان با روز دوم جشنواره تئاتر شهر هشت نمایش خیابانی اجرا خواهد شد و علاوه بر دو فرهنگسرای فعال در روز نخست، فرهنگسرای خاوران نیز میزبان دو نمایش خیابانی خواهد بود.
کرمی به اجرای نمایش های روز دوم جشنواره تئاتر شهر در دو سالن فرهنگسرای بهمن، سالن فرهنگسرای ارسباران، مرکز تئاتر مولوی، فرهنگسراهای شفق، اندیشه، خاوران و گلستان اشاره کرد.
نخستین جشنواره تئاتر شهر به همت معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از ۱۶ تا ۲۳ اردیبهشت با حضور گروه های تئاتری در فرهنگسراها و خانه های فرهنگ پایتخت برپا می شود. جهت کسب اطلاع از نمایش ها و ساعت اجرا با ۱۸۳۷ تماس بگیرید.
 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۶۱۵۴۷۲۸۹۳۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.