استقرار پلیس در اطراف مدارس دخترانه

اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس پلیس پیشگیری تهران از انجام مرحله دوم طرح پاکسازی معابر عمومی تهران خبر داد و گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی ماموران پلیس در اطراف مدارس دخترانه مستقر می شوند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛رئیس پلیس پیشگیری تهران از انجام مرحله دوم طرح پاکسازی معابر عمومی تهران خبر داد و گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی ماموران پلیس در اطراف مدارس دخترانه مستقر می شوند.

سرهنگ محسن خانچرلی در این باره اظهار داشت: مرحله  دوم طرح سراسری پاکسازی معابر عمومی شهر تهران و پیشگیری از سرقت در محدوده ۱۱ سرکلانتری تهران به اجرا در آمد و در پاکسازی این معابر با ۳۱ سارق و هنجار شکنان برخورد و این اشخاص دستگیر شدند. در این مرحله از طرح که در نقاط جرم خیز و آلوده اجرا شد،متهمان به جرم سرقت،زورگیری،فروش مواد مخدر و هنجار شکنی دستگیر شدند. ضمن اینکه هفت دستگاه خودرو و ۲۲ دستگاه موتورسیکلت به همراه تعداد بسیاری محصولات ضد فرهنگی و سلاح سرد کشف و ضبط شد.

وی با اعلام اینکه اجرای این طرح تا بهبود وضعیت معابر عمومی و پیشگیری از سرقت ادامه دارد، افزود: شهروندان در صورت بروز مزاحمت و ملاحظه ناهنجاری ها در سطح شهر می توانند موضوع را به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ماموران با متخلفان برخورد کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با اعلام اینکه طرح تامین امنیت تفرجگاهها تا پایان طرح تابستانی اجرا می گردد،تاکید کرد: با توجه به افزایش حجم حضور شهروندان در روزهای پایانی تعطیلات تابستانه در پارکها، ماموران پلیس نیز در این اماکن حضور دارد تا امنیت شهروندان را تامین کند.

خانچرلی در مورد تمهیدات پلیس برای آغاز سال تحصیلی گفت: ماموران پلیس پیشگیری همچون سالهای قبل در کنار دانش آموزان قرار دارند و به منظور جلوگیری از ایجاد مزاحمت و ناهنجاریها،اکیپ های پلیس هنگام آغاز و پایان مدرسه در اطراف اماکن آموزشی دخترانه و دبستانها حاضر می شوند.

خبرگزاری مهر


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.