استقرار ۱۰۰ ایستگاه آتش سوزی و ۱۶ ایستگاه امداد و نجات برای عزاداری حسینی

۰۱م آذر ،

سازمان آتش نشانی تهران از استقرار ۱۰۰ ایستگاه آتش نشانی و ۱۶ ایستگاه امداد و نجات در محل های برگزاری مراسم محرم خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: به منظور تأمین ایمنی هر چه بیشتر عزاداران حسینی در ایام دهه محرم تمهیدات ویژه ای در نظر گرفته ایم.

جلال ملکی افزود: استقرار اکیپ های سیار از ۵ منطقه عملیات آتش نشانی در خیابانها، میادین پر تردد، مقابل اماکن مذهبی و محل های برگزاری مراسم عزاداری از ساعت ۱۹ هر شب تا نیمه شب، پوشش ایمنی مناسب را فراهم کرده است.

وی گفت: در اجرای برنامه های سازمان آتش نشانی تهران برای هر چه ایمن تر شدن اماکن و مراکز مذهبی از جمله مساجد، تکایا و هیات ها و حسینه ها در نقاط مختلف کلانشهر تهران در ایام ماه محرم و آسایش و آرامش خاطر شهروندان، از چند روز پیش از آغاز این ماه برنامه های متعددی از قبیل ارائه آموزش عمومی آتش نشانی برای مسئولان تکایا و اماکن مذهبی دیگر و توزیع پیشنهاد های ایمنی در این اماکن و همچنین بازدید ایمنی مساجد و حسینه ها و تکایا و شارژ خاموش کننده های دستی از این اماکن انجام داده است.

شایان ذکر است، در دهه ماه محرم امسال علاوه بر اکیپ های سیار، تمامی یک صد ایستگاه ویژه خاموش کردن آتش سوزی ها و ۱۶ ایستگاه امداد و نجات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بمنظور کمک به ایمنی محل های برگزاری مراسم سالگرد شهادت سالار شهیدان آمادگی کامل دارند./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.