استقلال، ذوب‌آهن را برد و ۶ امتیازی شد

به گزارش خبرآنلاین؛ در شرایطی که لیدرهای استقلال توجیه شده بودند که باید چه افرادی را تشویق کنند، مسابقه استقلال و ذوب‌آهن شروع شد. آن‌ها ابتدای مسابقه، حسابی امیر قلعه‌نویی را تشویق کردند و به ندرت اجازه دادند تا نام دیگری در ورزشگاه شنیده شود. حتی در نیمه دوم و در شرایطی که استقلالی‌ها از نتیجه مسابقه حسابی شاکی بودند، تنها شعاری که شنیده شد این بود: «ای استقلال، ای قهرمان، بسه دیگه، ما گل می‌خوایم.»

این اولین مسابقه‌ای بود که امیر قلعه‌نویی در لیگ برتر دوازدهم روی نیمکت استقلال می‌نشست. او در دو مسابقه قبلی از نشستن روی نیمکت محروم بود. گرچه به نظر می‌رسید تشویق قلعه‌نویی در نیمه اول به خواست لیدرهاست، اما در دقایق پایانی مسابقه، زمانی که استقلال دروازه ذوب‌آهن را باز کرد، تمام ورزشگاه یکصدا سرمربی استقلال را تشویق کردند.

ورزشگاه آزادی پذیرای حدود ۴۰ هزار هواداری بود که آمده بودند تا برد استقلال را ببینند. آن‌ها تا دقایق پایانی شاهد تساوی تیمشان بودند اما در دقیقه ۸۳ امین منوچهری گل برتری استقلال را زد تا ورزشگاه منفجر شود. هواداران ابتدا امین منوچهری و امیر قلعه‌نویی را تشویق کردند، سپس نام علی دایی را فریاد زدند. این کار استقلالی‌ها برای جبران کار هواداران پرسپولیس بود که فرهاد مجیدی را تشویق کرده بودند.

مسابقه با همین یک گل به سود استقلال در جریان بود که داور برای ذوب‌آهن یک ضربه کرنر گرفت. امیر قلعه‌نویی که از تصمیم داور ناراحت بود، اعتراضات تندی به او کرد اما دستیاران قلعه‌نویی او را گرفتند تا دوباره کار به محرومیت این مربی نکشد.

استقلال با برد یک بر صفر مقابل ذوب آهن، ۶ امتیازی شد و به رده پنجم جدول صعود کرد.

همچنین مسابقه تراکتورسازی و مس کرمان با نتیجه دو بر یک به سود تیم تبریزی به پایان رسید.

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.