استقلال از پنجره ی نقل و انتقالات زمستانی محروم شد

http://images.khabaronline.ir/images/2013/9/13-9-19-130231236335_685611604800984_576331870_n.jpg

باشگاه استقلال تهران از سوی فیفا به سبب بدهی به بازیکنان خارجی این تیم از پنجره ی نقل و انتقالات زمستانی محروم شده است.

این تصمیم از سوی فیفا به سبب دیرکرد در پرداخت بدهی عادل شیحی بازیکن آلمانی این تیم در فصل قبل اتخاذ شد و مدیران استقلال زمانی که تصمیم داشتند کارت آی تی سی سرور چپاروف را دریافت کنند، از این موضوع مطلع شدند که در این پنجره نقل و انتقالات اجازه اضافه کردن هیچ بازیکنی را به لیست خود ندارند.

باشگاه استقلال به سبب مشکلات مالی چند روز بعد از مهلت مقرر بدهی این بازیکن را پرداخت کرد که این تاخیر در پرداخت سبب شد تا آبی های تهرانی از سوی فیفا با این جریمه سنگین رو به رو شوند.

حالا علیرضا منصوریان در آستانه بازی های حساس لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا اجازه استفاده از خرید های تازه خود را ندارد و این اتفاق و کم کاری مدیران استقلال بعد از قضیه لیست آسیایی این تیم یکی از بزرگترین رسوایی های مدیریتی این تیم به حساب می آید که در دوران مدیریت رضا افتخاری ثبت شده است.

این در حالیست که منصوریان روی جباروف، تیموریان و چشمی حساب ویژه‌ای باز کرده بود و حالا ضربه جبران ناپذیری به برنامه‌های این تیم در ادامه فصل خواهد خورد

همچنین لازم به ذکر این حکم از سوی فیفا قطعی است و آبی های تهرانی نمی توانند از بازیکنان تازه خود در لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا استفاده کنند تا آبی ها شرایط دشواری را تا پایان نیم فصل تجربه کنند.

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.