استقلال بازی دشواری مقابل آلومینیوم هرمزگان دارد

به گزارش خبرنگار ایرنا، ‘مجید صالح’ روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم های استنقلال و آلومینیوم هرمزگان افزود: برای رسیدن به اهداف مورد نظر، از نخستین بازی باید پرقدرت ظاهر شویم، از این رو مقابل آلومینیوم هرمزگان برای کسب پیروزی، با تمام قدرت به میدان خواهیم رفت.

وی ادامه داد: تیم استقلال شش هفته تمرینات منظم داشته و دوره بدنسازی را به خوبی طی کرده است.

صالح با بیان آنکه معیار استاندارد و آماده سازی یک تیم بین شش تا هشت هفته است افزود: با توجه به آنکه فصل گذشته استقلال در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور داشت، انجام شش هفته تمرین با این وضعیت مطلوب است.

وی ادامه داد: برگزاری سه هفته تمرین بدنسازی پرفشار و سپس حضور در اردوی تدارکاتی ترکیه، به آماده سازی تیم و رسیدن به اهداف تاکتیکی کمک شایانی کرد.

مربی تیم استقلال گفت: در هفته پایانی تمرینات، پس از بازگشت از ترکیه، بازیکنان را آماده رویارویی مقابل تیم آلومینیوم هرمزگان کردیم و سعی در انجام تمرینات سرعتی داشتیم.

صالح افزود: طبیعی است که نتیجه گیری و رسیدن به شرایط آرمانی سه تا چهار هفته پس از انجام شش هفته تمرین منظم حاصل می شود اما استقلال در شرایط مطلوبی قرار دارد و امید زیادی به کسب نتیجه مناسب مقابل آلومینیوم داریم.

وی خاطرنشان کرد: به خاطر تغییر و تحولاتی که پیش از آغاز فصل در تیم ها رخ می دهد، طبیعی است که تیم ها شناخت چندانی از یکدیگر نداشته باشند حال آنکه تیم آلومینیوم هرمزگان امسال از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرده و شناختی از این تیم نداریم.

مریبی تیم استقلال گفت: به دلیل آنکه بازیکنان آلومینیوم برای نخستین بار مقابل تیم استقلال بازی می کنند، انگیزه فراوانی جهت نشان دادن توانمندی های خود دارند و البته تیم استقلال نیز این تیم را دسته کم نخواهد گرفت و با قدرت، مقابل آنها ظاهر خواهد شد.

صالح افزود: ‘اکبر میثاقیان’ سرمربی تیم آلومینیوم نشان داده که مقابل تیم های بزرگ با به نمایش گذاشتن بازی بسته و استفاده از بازیکنان با انگیزه، کار را برای این تیم ها دشوار می کند، از این رو بازی سختی داریم و باید این دیدار را جدی بگیریم.

وی تصریح کرد که برای دست یافتن به اهداف بزرگ از ابتدا باید کار را با قدرت آغاز کرد و هیچ لحظه غافل نبود.

مربی تیم استقلال در خصوص پیوستن جواد نکونام به این تیم گفت: باشگاه استقلال باید برای اخذ رضایتنامه این بازیکن اقدام کند و فعلا موضوع خاص دیگری نیست.

صالح درخصوص زمزمه هایی مبنی بر حضور نکونام در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس برای مذاکره با تیم های این کشورها گفت: هر بازیکنی حق دارد تا پیش از آنکه با تیمی قرارداد ببندد به مذاکرات خود با تیم های مختلف ادامه دهد ولی به طور حتم اگر قرار باشد کاپیتان تیم ملی فوتبال کشور در ایران بازی کند به استقلال خواهد پیوست.

تیم فوتبال استقلال ساعت ۲۲ روز جمعه در نخستین هفته لیگ برتر باشگاه های ایران در وررزشگاه آزادی میزبان تیم آلومینیوم هرمزگان است.

به گزارش ایرنا، امیر قلعه نویی سرمربی تیم استقلال به دلیل محرومیت نمی تواند آبی پوشان را در این دیدار همراهی کند از این رو به گفته میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال وی در این نشست خبری حضور نیافت.

در نشست خبری پیش از بازی تیم های استقلال و آلومینیوم هرمزگان مسوولان سازمان لیگ فدراسیون فوتبال از حضور تصویربرداران صدا و سیما جلوگیری کردند و این نشست بدون حضور آنان برگزار شد.

فراهنگ ** ۹۲۶۶ ** ۷۵۳۷ ** ۱۰۷۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۷۷۸۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.