استقلال باز هم بیانیه داد این بار درخصوص اتفاقات بازی با مس کرمان

باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای به اتفاقات دیدار هفته هجدهم برابر مس کرمان و اخراج سرمربی این تیم واکنش نشان داد.

استقلال باز هم بیانیه داد این بار درخصوص اتفاقات بازی با مس کرمان

به گزارش ممتاز نیوز، در بیانیه باشگاه استقلال آمده است: «مصاف امروز تیم‌های استقلال و مس کرمان با وجود اینکه با برتری ۳ بر ۲ شاگردان ریکاردو ساپینتو به پایان رسید، اما اتفاقات منحصربه‌فردی را هم در خود داشت.

از جمله این اتفاقات، می‌توان با استناد به کارشناسان داوری، به اشتباهات عجیب داور اشاره کرد. در مورد اول، داور برخورد واضح توپ با دست مدافع مس کرمان را پنالتی اعلام نکرد و در نیمه دوم هم خطای واضح پنالتی که روی روزبه چشمی رقم خورد را پنالتی ندانست.

داور مسابقه همچنین از اخراج بازیکن مس به دلیل خطای شدید روی کوین یامگا هم چشم پوشی کرد.

با این حال، این همه ماجرا نبود و ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در این بازی با دریافت دو کارت زرد اخراج شد که در هر دو کارت زرد این نیمکت‌نشینان تیم مس بودند که در محوطه فنی استقلال حضور پیدا کرده و با تحریک کادر فنی استقلال، شروع‌کننده اتفاقات حاشیه‌ای بودند.

همان‌طور که در تصاویر مشخص است، یکی از نیمکت‌نشینان تیم مس به سمت سرمربی استقلال حمله‌ور شده و با دست به سینه او می‌زند و مشخص نیست که چرا داور به سرمربی استقلال کارت دوم را نشان داد.

باشگاه استقلال از ابتدا فصل با مشکلات متعدد داوری روبه‌رو بوده و به گواه کارشناسان، تیمی که از بیشترین اشتباهات داوری متضرر شده استقلال است.»

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.