استقلال به دو امتیازی صدر رسید

ایسنا: تیم استقلال هفته هشتم لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشت.

در ادامه هفته هشتم لیگ برتر تیم استقلال با نتیجه دو بر صفر برابر راه آهن به پیروزی رسید.

اولین موقعیت خطرناک بازی را شاگردان دایی در دقیقه پنج بوجود آوردند، جایی که مهدی رحمتی در دادن پاس مرتکب اشتباه شد و توپ جلوی پای مهاجم راه آهن افتاد اما دروازه بان استقلال با خوش شانسی دروازه اش را بسته نگه داشت. در ادامه استقلالی‌ها به حملاتشان افزودند و چند موقعیت نصفه و نیمه هم ایجاد کردند تا اینکه اولین گل آبی‌پوشان را آرش برهانی در دقیقه ۸ و روی پاس میثم حسینی به ثمر رساند.

حملات استقلالی‌ها بعد از این گل ادامه داشت و آبی‌پوشان با دوندگی‌های زیاد موقعیت دیگری را هم خلق کردند، اما این توپ با اختلاف اندک کمی به بیرون رفت.

در ادامه، بازی در میانه‌های زمین پیگیری می‌شد تا اینکه در دقیقه ۲۰ شاگردان قلعه‌نویی این بار توسط خسرو حیدری دروازه راه‌آهن را تهدید کردند و شوت این بازیکن با اختلاف اندک از بالای دروازه به بیرون رفت.

اما بهترین موقعیتی که راه‌آهنی‌ها می‌توانستند در آن بازی را به تساوی بکشانند، ضربه پنالتی‌ای بود که بهادر عبدی به دست آورد. در دقیقه ۴۰ بازی میثم حسینی روی فرزاد آشوبی مرتکب خطا شد اما بهادر عبدی توپ را به جایی فرستاد که رحمتی حرکت کرده بود.

در نیمه دوم راه‌آهنی‌ها شروعی بهتر از حریفشان داشتند و در ابتدا فرزاد آشوبی با نفوذ به محوطه جریمه استقلال شوت محکمی را روانه دروازه کرد اما این توپ نیز با فاصله اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۶۰ بازی استقلالی‌ها توسط جانواریو موقعیت گل خوبی به دست آوردند و این بازیکن برزیلی شوت محکمی را به طرف دروازه راه‌آهن فرستاد که فرشید کریمی آن را در دور کرد. حملات آبی‌پوشان ادامه یافت تا اینکه این بار جواد نکونام در دقیقه ۷۳ از پشت محوطه جریمه شانسش را امتحان کرد اما شوت این بازیکن آرام بود و این بار دروازه‌بان راه‌آهن این توپ را در دو ضرب جمع کرد.

اما بهترین موقعیت شاگردان دایی را بهادر عبدی به دست آورد. این بازیکن در دقیقه ۷۵ روی پاس عباسفرد در فاصله دو متری دروازه با رحمتی تک به تک شد اما توپ روی سرش ننشست و دروازه‌بان استقلال توپ را به راحتی جمع کرد.

راه‌آهنی‌ها در ادامه به فشارشان افزودند و این بار عباسفرد در دقیقه ۷۷ روی ضربه سر، دروازه رحمتی را تهدید کرد. شاگردان امیر قلعه‌نویی در ادامه نبض بازی را در دست گرفتند و این بار فریدون زندی در دقیقه ۸۱ روی ضربه کاشته توپ را به سمت دروازه راه‌آهن فرستاد اما با اصابت توپ به تیرک دروازه به بیرون رفت.

در ادامه نیز میثم بائو در دقیقه ۸۲ با نفوذ به خط دفاعی راه‌آهن و زدن ضربه‌ای فنی، توپ را به کنج دروازه راه‌آهن فرستاد و در حالی که کریمی نظاره‌گر آن بود، توپ وارد دروازه شد تا بدین ترتیب استقلال با نتیجه دو بر صفر بازی را از راه‌آهن ببرد و به دو امتیازی صدر برسد.

نتایج بازی‌های شنبه شب:

ملوان یک- تراکتورسازی تبریز یک

ذوب آهن ۲- فولاد یک

استقلال ۲- راه آهن صفر

فجرسپاسی ۶- داماش یک

صبا یک- گهر صفر


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.