استقلال درپی ۳ امتیاز؛ گهر:به نام استقلال فکر نمی کنیم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: برای ماندن در کورس قهرمانی iبه سه امتیاز بازی فردا نیاز داریم. مربی تیم فوتبال گهر گفت: در بازی فردا با استقلال من و بازیکنان iبه نام استقلال فکر نمی کنیم.

مربی استقلال: برای ماندن در کورس قهرمانی سه امتیاز را می خواهیم

به گزارش تفسیری واحد مرکزی خبر،  مجید صالح در نشست خبری پیش از بازی استقلال تهران و گهر دو رود در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال گفت: بازی هفته پیش iبه پایان رسیده است و فردا روز دیگری است که ما برای ماندن در کورس قهرمانی باید سه امتیاز کامل بازی با گهر را بگیریم.
وی افزود: همه تیم ها در برابر استقلال و پرسپولیس محکم و با انگیزه بازی می نمایند بویژه اینکه تیم گهر از بازیکنان با انگیزه ای برخوردار است و iبه تازگی مایلی کهن را در سکوی هدایت این تیم می بیند.
صالح گفت: شرایط جدول iبه هیچ وجه اجازه پیش بینی را پیش از بازی نمی دهد زیرا لیگ امسال با لیگ های قبل قابل مقایسه نمی باش.
وی درباره دو بازیکن خارجی این تیم هم گفت: توضی دیگر iبه استقلال باز نمی گردد اما جانواریو iبه سریعی iبه این تیم بازخواهد گشت.

مربی گهر دورود: در بازی فردا iبه نام استقلال فکر نمی کنیم

مربی تیم فوتبال گهر گفت: در بازی فردا با استقلال من و بازیکنان iبه نام استقلال فکر نمی کنیم.
 علیرضا پورمند در نشست خبری پیش از بازی تیم های استقلال تهران و گهر دورود در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال گفت: استقلال از تیم های بزرگ و پرطرفدار و حاوی کادر فنی قوی است اما بازیکنان تیم ما هم پشتکار خوبی دارند .
وی افزود: دفاع تیم استقلال بسیار مستحکم است و گل زدن iبه این تیم دشوار اما باید بدانیم که فوتبال رقابت، امید و تلاش است.
پورمند گفت: برای بازی فردا محمود شفیعی ، رضاکاردوست و حاملت میختاریان را در خدمت نداریم.
وی درباره اظهارات مهدی تارتار سرمربی سابق گهر هم گفت: در فضایی که همه پشت سر هم اظهارنظر می نمایند و فوتبال را آلوده می نمایند دوست ندارم درباره اظهارنظر تارتار صحبت کنم.
پورمند درباره سرمربیگری مایلی کهن در این تیم هم گفت: آقای مایلی کهن مربی بزرگی است که سابقه حضور در راس تیم ملی فوتبال را دارد.


IRIBNews RSS MoreNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.