استقلال در هفته دودی به فولاد شهر می‌رود

۱۴م دیماه ،

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال در حالی برگزار می‌شود که سه بازی این هفته به سبب آلودگی شدید هوا در تهران به زمان دیگری موکول شده‌ است.

به گزارش ایسنا، هفته بیستم لیگ برتر فوتبال که امروز (جمعه) با انجام دو دیدار آغاز می‌شود، شنبه با برگزاری چهار دیدار دیگر خاتمه می‌یابد و این در حالی است که سه بازی این هفته که قرار بود در تهران برگزار شود به سبب آلودگی شدید هوا در پایتخت لغو شده‌اند. بر این اساس تیم‌های پرسپولیس، راه آهن و پیکان در روز دیگری باید از حریفان خود پذیرایی کنند.

از هوای آلوده و دود آلود تهران که بگذریم، مهمترین دیدار هفته بیستم بین دو تیم استقلال صدرنشین و ذوب آهن پایین جدولی برگزار می‌شود. شاگردان امیر قلعه نویی که مجبور نیستند در هوای آلوده تهران بازی کنند، این فرصت را دارند که صدرنشینی خود را با خیال راحت تثبیت کنند چون سپاهان، رقیب اصلی این تیم، این هفته بازی نمی‌کند و به نوعی هوای آلوده تهران در این زمینه هوای تیم مطرح تهران را داشته است!

در سوی دیگر میدان، ذوب آهن اصفهان قرار دارد که چند هفته‌ای است خوب نتیجه می‌گیرد. این تیم در دو بازی خود در جام حذفی پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. این تیم در لیگ برتر هم روند رو به رشدی را در پیش گرفته و حالا امیدوار است با قربانی کردن استقلال به روزهای خوب قبل‌اش بازگردد.

در دیگر دیدار مهم هفته بیستم، سایپا و فولاد به دیدار هم می‌روند. این دیدار در کرج برگزار می‌شود و کمی از آلودگی پایتخت مصون است. سایپای میزبان پس از شکست نزدیک برابر استقلال تلاش می‌کند که تیم دوم جدول رده بندی را در خانه با باخت بدرقه کند. از طرف دیگر شاگردان حسین فرکی در فولاد می‌خواهند با پیروزی احتمالی برابر حریف نارنجی پوش خود به صدر جدول برسند. البته آنها برای رسیدن به این هدف باید منتظر از دست دادن امتیاز از سوی استقلال باشند.

برنامه دیدارهای هفته بیستم

جمعه ۱۵ دی

نفت آبادان – فجر سپاسی – ساعت ۱۵ ورزشگاه تختی آبادان

ملوان – صبا، ساعت ۱۵، ورزشگاه تختی انزلی

شنبه ۱۶ دی

سایپا – فولاد، ساعت ۱۵، ورزشگاه انقلاب کرج

آلومینیوم – نفت تهران،‌ ساعت ۱۵، ورزشگاه خلیج فارس بندر عباس

مس – تراکتور سازی، ساعت ۱۵، ورزشگاه شهیدباهنر – کرمان

ذوب آهن – استقلال، ساعت ۱۷:۳۰، ورزشگاه فولادشهر اصفهان


sadkhabar.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.