استقلال ۵-فجرسپاسی ۰؛ انتقام لیگ از هفته بدون گل + جدول

۲۶ام بهمن ،

استقلال ۵-فجرسپاسی ۰؛ انتقام لیگ از هفته بدون گل + جدول

اخبار فوتبال ایران : فوتبال آنلاین : دیدار تیم های فجر سپاسی و استقلال از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه حافظیه و با حضور بیش از ۱۴ هزار تماشاگر برگزار شد.

به گزارش فوتبال آنلاین در ادامه هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال تیم پیکان برای اولین بار در لیگ در ورزشگاه پیکانشهر میزبان سایپا بود. این بازی از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز شد. دو تیم در نیمه اول به تساوی بدون گل رضایت دادند. در ۴۵ دقیقه دوم وحید حیدریه ۶۶ برای پیکان گلزنی کرد و در ادامه کاوه رضایی ۷۵ و سعید دقیقی ۸۰ گل‌های سایپا را به ثمر رساندند تا شاگردان مجتبی تقوی با این ۳ امتیاز به رده نهم رسید و پیکان نیز ۲۳ امتیازی در رده پانزدهم باقی ماند.

قضاوت این دیدار برعهده محسن قهرمانی بود.

ذوب‌آهن و مس کرمان

دو تیم ذوب‌آهن و مس کرمان از ساعت ۱۶ در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان و در حضور حدود ۱۵۰۰ تماشاگر آغاز شد که در پایان مس توانست ۲ بر یک به برتری برسد. مصطفی شجاعی در دقایق ۱۵ و ۸۴ برای مس گلزنی کرد. سپهر حیدری در دقیقه ۴۷ تک گل ذوب آهن را به ثمر رساند. 

فجر سپاسی و استقلال

دیدار تیم های فجر سپاسی و استقلال از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه حافظیه و با حضور بیش از ۱۴ هزار تماشاگر برگزار شد.

این دیدار در حالی برگزار شد که در نیمه اول فجرسپاسی از لحاظ مالکیت نسبت به شاگردان قلعه نویی برتری داشت اما روی حرکت فرزاد حاتمی استقلال موفق به دریافت پنالتی شد که جواد نکونام در دقیقه ۴۰ دروازه حریف را باز کرد. در نیمه دوم آبی پوشان بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۴۹ توسط فرزاد حاتمی به گل رسیدند. در ادامه سیاوش اکبرپور روی حرکت جباری در دقیقه ۶۴ گل سوم آبی پوشان را به ثمر رساند.  درست ۶ دقیقه بعد فرزاد حاتمی با یک ضربه پای چپ چهارمین گل استقلال و دومین گل خود را در دقیقه ۷۲ به ثمر رساند.

آرش برهانی در دقیقه ۹۰+۱ گل پنجم آبی پوشان را به ثمر رساند تا این دیدار با نتیجه ۵ بر صفر به پایان برسد.

استقلال تا قبل از این دیدار ۴۹ امتیاز داشت و سپاسی نیز ۳۳ امتیازی بود و در جایگاه دهم حضور داشت.شاگردان قلعه‌نویی با این پیروزی ۵۲ امتیازی شده و با تفاضل ۲۰+ صدرنشینی خود را تثبیت کردند.

قضاوت این بازی بر عهده سعید مظفری زاده است.وی به محمد صالح خلیل آزاد از فجر سپاسی کارت زرد نشان داد.

نفت آبادان و آلومینیوم

در دیگر دیدار دو تیم نفت آبادان و آلومینیوم در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف یکدیگر رفتند که میثم مجیدی در دقیقه ۱۸ و میلاد میداودی ۷۲ برای آلومینیوم هرمزگان گلزنی کرد. والری آلکسانیان در دقیقه ۵۹ و حسین بغلانی در دقیقه ۸۵ گل‌های نفت را به ثمر رساندند.

ملوان و فولاد خوزستان

دیدار دو تیم ملوان و فولاد خوزستان از ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه تختی انزلی و در حضور حدود ۱۰ هزار تماشاگر برگزار شد. این بازی با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

لوسیانو پریرا در دقیقه ۱۶ و سروش رفیعی در دقیقه  ۹۳ برای فولاد گلزنی کردند. پژمان نوری هم در دقیقه ۲۸ و جلال رافخایی در دقیقه ۵۵  از روی نقطه پنالتی گل‌های ملوان را به ثمر رساند.

فولاد خوزستان پیش از این مسابقه در ۱۷ بازی متوالی شکستی نداشت و در این دیدار هم در دقیقه ۹۳ گل مساوی را به ثمر رساند.

در دور رفت تیم فولاد ۵ هفته بردی نداشت و در اهواز توانست ملوان را ۲ بر یک شکست بدهد و از بحران خارج شد.

حسین زرگر داور مسابقه به امید خالدی، شهاب کرمی، آرش افشین و عبدالله کرمی از فولاد و مهرداد اولادی از ملوان کارت زرد نشان داد.

با این مساوی فولاد ۴۶ امتیازی شد و در رده چهارم باقی ماند و ملوان هم با ۳۶ امتیازی به رده ششم صعود کرد و جای پرسپولیس را گرفت.

برای آغاز مراحل ثبت نام اینجا را کلیک کنید.

برای نصب تولبار اینجا را کلیک کنید.

برای ملاحظه جدول کامل لیگ اینجا را کلیک کنید.


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.