استکبار و صهیونیست ها از ایران اسلامی می هراسند

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، آیت الله ‘محمد امامی کاشانی’ در خطبه های نماز جمعه امروز تهران درباره مذاکرات ایران و گروه ۱+۵ که قرار است در روزهای آینده در مسکو برگزار شود، افزود: این مذاکرات در حالی در مسکو برگزار می شود که ما در گذشته شاهد بودیم غربی ها حاضر نبودند، جمهوری اسلامی ایران به غنی سازی ۲۰ درصد دست یابد ولی به همت جوانان و دانشمندان ایرانی، توانستیم به پیشرفت های بزرگی دست یابیم.

وی در ادامه خطاب به کشورهای غربی با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب در سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: همچنانکه رهبر معظم انقلاب فرمودند، استکبار غرب و صهیونیست ها از ایران هسته ای نمی هراسند، بلکه از ایران اسلامی می ترسند.

امام جمعه موقت تهران درباره بیداری اسلامی در منطقه نیز اظهار داشت: تاثیرگذاری ایران بر بیداری اسلامی منطقه از این رو بود که توانست اسلام را در دنیا مطرح کرد.

آیت الله امامی کاشانی با یادآوری این که ایران در پیش از انقلاب، هیچ حرفی برای گفتن نداشت، گفت: این اسلام بود که به ایران، عزت ملی و اقتدار داد و باعث استقلال مملکت شد.

امام جمعه موقت تهران خطاب به کشورهای غربی و استکبار گفت: خون ریزی، غارتگری و شکنجه هایتان، باعث شده است که روز به روز در دنیا منفورتر شوید و امروز دنیا از شما ناامید شده است.

وی با یادآوری اینکه تحریم های ایجاد شده علیه جمهوری اسلامی ایران برای کشور ما فرصت ایجاد کرده است، خطاب به غربی ها گفت: شما فکر می کنید با این تحریم ها می توانید ایران را بترسانید، ولی بدانید که اینطور نیست، تحریم های شما نه تنها ایران را نمی ترساند بلکه باعث شده است ملت ایران محکم تر از گذشته بر آرمان های خود بایستد و عقب نشینی نکند.

امام جمعه موقت تهران در ادامه به سالگرد درگذشت مرحوم ‘آیت الله مشکینی’ اشاره کرد و گفت: ایشان شخصیتی بزرگ ، استاد فقه، اصول، اخلاق و تفسیر و عاشق امام راحل و علاقه مند به نظام و ولایت بود و بسیاری از فضلای قم از شاگردان مکتب اخلاق و درس ایشان بودند و از محضر ایشان بهره بردند.

آیت الله امامی کاشانی درباره نامگذاری سال جاری با عنوان سال تولید ملی از سوی رهبر معظم انقلاب نیز اظهار داشت: در آیات قرآنی بارها به مساله تولید و بهره برداری تاکید شده است.

سیام/۹۱۲۱**۱۵۷۲

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۷۲۵۱۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.