استمرار ثبت‌نام مسکن مهر پردیس

۲۷م آذر ،

به گزارش نوساز، مهدی هدایت در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: ثبت‌نام مسکن مهر شهر تازه پردیس همچنان از سوی دفاتر پستی ادامه دارد و امروز با توجه به اختتامیه نمایشگاه راه و شهرسازی آخرین مهلت ثبت‌نام در نمایشگاه اعلام شده است.

وی با اشاره به ثبت نام ۱۱۵ هزار متقاضی مسکن مهر شهر تازه پردیس گفت: تاکنون ۶۸هزار نفر تائیده شرایط را دریافت کردند که از این میان ۳۲هزار نفر نیز مبلغ مورد نظر را با توجه به پروژه انتخابی‌شان واریز کردند.

مدیر شهر تازه پردیس افزود: امید می‌رود دیگر متقاضیانی که به ثبت نام اولیه اقدام کردند، مبلغ پروژه‌ی انتخابی‌شان را هرچه زودتر واریز کرده تا مراحل ثبت‌نامشان انجام شود و تا زمانی که آورده‌ها به ۸۰ هزار نفر برسد ثبت‌نام مسکن شهر تازه پردیس ادامه دارد.

هدایت دربارهٔ زمان پایان ثبت‌نام مسکن مهر شهر تازه پردیس گفت: هنگامی که ثبت‌نام متقاضیان این شهر به ۸۰هزار نفر برسد، ثبت‌نام این واحدها متوقف خواهد شد.

به گزارش ایسنا، ثبت‌نام متقاضیان واجد شرایط واگذاری مسکن مهر شهر تازه پردیس که از روز پنج‌شنبه ۲۳ آذرماه همزمان با افتتاح سومین نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی درغرفه شرکت عمران شهر تازه پردیس در صحن شبستان مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران آغاز شده بود تا ساعت ۱۷ امروز ادامه دارد.

متقاضیان برای تکمیل فرم‌های لازم و تحویل مدارک می‌توانند به غرفه شرکت عمران شهر تازه پردیس در نمایشگاه راه و شهرسازی مراجعه کنند.

فرد متقاضی واگذاری مسکن مهر باید فاقد مسکن، متاهل یا سرپرست خانوار، دارای سابقه سکونت پنج ساله و فرم (ج) سبز به معنای نداشتن سابقه‌ی استفاده از تسهیلات یارانه‌دار دولتی و زمین و مسکن باشد.

هم‌چنین پیشنهاد می‌شود متقاضیان برای تسهیل در ثبت‌نام خود مدارکی مانند شناسنامه متقاضی، همسر و اشخاص تحت تکفل وی به همراه کپی صفحه اول و دوم، کارت ملی متقاضی، همسر و اشخاص تحت تکفل وی به همراه کپی پشت و رو کارت، حکم کارگزینی متقاضی یا فیش آب و برق سکونت فعلی متقاضی که به نام محل سکونت متقاضی باشد یا سرکوپن با گواهی مدرسه محل تحصیل فرزند متقاضی یا دفترچه یا شناسنامه‌ متولد تهران یا هر مدرک دیگر دولتی که بتواند شرط حداقل پنج سال سابقه سکونت را احراز نماید، همراه داشته باشند.

پیش‌تر مدیر عامل شهر تازه پردیس اعلام کرده بود که متقاضیان ثبت‌نام مسکن مهر شهر تازه پردیس با آورده ۱۵ تا ۲۵ میلیون تومان نسبت به انتخاب واحد مسکونی ظرف مدت ۱۸ ماه صاحب خانه ‌شوند و لازم به ذکر است که ثبت‌نام متقاضیان از ۱۶خردادماه سال جاری از طریق دفاتر پستی آغاز شده است.


آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.