استیضاح شیخ‌الاسلام بدون توجه به قول شرف

تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با صدور بیانیه‌ای خواستار شدند

تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس خواستار شدند: وکلای مردم در مجلس شورای اسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را استیضاح کنند تا دیگر مدیری قول شرفش را با تعریض ممیزی به باد ندهد.

به گزارش حوزه دانشگاهممتازنیوز،‌ بیانیه تشکل‌های دانشجویی دانشگاه ازاد اسلامی استان فارس به شرح زیر است:

چندی پیش با صدور حکم ابطال مدیر عامل سعید مرتضوی از سازمان تامین اجتماعی همگان بر این باور بودند که با برکناری مدیری که سو مدیریت ایشان در اتفاقات بعد از انتخابات ۸۸ که باعث خدشه‌دار شدن وجهه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین باعث ناراحتی مقام معظم رهبری شد، پایانی خواهد بود بر این ماجرا.

اما آن چیزی که همچنان بعد از گذشت چندین ماه از ابلاغ حکم، ما را در بهت فرو برده و علت انتشار این بیانیه گردیده است عدم تمکین وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و همچنین آقای سعید مرتضوی از حکم دیوان عدالت اداری که بالاترین مرجع رسیدگی به تخلفات اداری کشور است می باشد آیا وزیر مذکور و آقای مرتضوی، فرمایشات مقام معظم رهبری که همیشه تاکید بر فصل الخطاب بودن قانون دارند موافق نبوده که از اجرای حکم قانون سرباز می زنند؟ یا اینکه قطعی رجال آمده است که آقای مرتضوی با سابقه ضعف مدیریت و بدون داشتن هیچ گونه تخصص لازم جهت مدیریت در حوزه رفاه اجتماعی باید همچنان بر راس سازمان تامین اجتماعی بدون در نظر گرفتن مصلحت نظام و نادیده گرفتن رای دیوان عدالت اداری همچنان ابقا گردد؟

آیا قانون گریزی و بی توجهی آقای مرتضوی که خود زمانی در منصب دادستانی ناظر بر اجرای قانون بوده و همچنین آقای شیخ الاسلامی که امروز در وزارت، جایگاه مجری قانون را دارد به رای مراجع  قانونی خود باعث ترویج بی‌اعتنایی به قوانین در جامعه و دیگر مدیران نخواهد انجامید؟ از طرفی پرداخت یک شبه بدهی چندین ساله دولت به صندوق رفاه  و تمامی اتفاقاتی که اختصارا اشاره گردید مشکوک به نظر رسیده و این شبهه در اذهان عمومی تداعی می نماید که آیا جریانی به دلایلی قصد اعمال نظر بر مستمری و حقوق بگیران صندوق تامین اجتماعی در یک سال آینده را دارند؟

بدین وسیله ما بخشی از جامعه دانشجویی تحت عنوان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس استیضاح و عدم رای اعتماد به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به عنوان وکلای واقعی مردم ، بدون توجه به هر گونه قول شرف دیگری را خواستاریم باشد که دیگر مدیری قول شرفش را با تعریض ممیزی به باد ندهد.

در پایان از خداوند متعال شفای عاجل تمامی نابخردان هستی و هدایتشان به راه راست و سرلوحه قرار دادن قانونی را برای آنان آرزومندیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.