استکبار با تحریم قصد دارد پیشرفت های علمی جوانان کشور را متوقف سازد

به گزارش ایرنا ˈخضرکاک درویشیˈ روز پنجشنبه در جشن دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور مرکز مهاباد افزود: جوانان ایران اسلامی با رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب و درایت و آگاهی خود ،قله های پیشرفت و ترقی را طی کرده و دشمنان نظام را ناکام خواهند ساخت.

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی نیز در این مراسم با اشاره به موفقیت های دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه رتبه دوم آسیا و رتبه ششم جهان را در بین دانشگاههای باز و آموزش از راه دور کسب کرده است.

ˈعلی ظهریˈ خاطرنشان کرد: اعتبارات لازم برای انجام تحقیقات علمی و پژوهشی به مراکز مختلف دانشگاه پیام نوراختصاص یافته است.

رئیس دانشگاه پیام نورمهاباد نیز در ادامه با اشاره به موفقیتهای دانشگاه پیام نور مرکز مهاباد گفت: دانشجویان این دانشگاه در مقاطع ارشد و دکتری موفقیتهای بسیار خوبی کسب کرده اند .

ˈمعروف خلیلیˈ اظهار کرد: در این دانشگاه بیش از هفت هزار دانشجو در ۶۲ رشته در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تحصیل می کنند و امسال نیز یکهزار و ۵۰۰ دانشجوی جدید پذیرفته شده اند.

در پایان این مراسم از ربات مسیر یاب ساخت تیم رباتیک دانشگاه پیام نور مرکز مهاباد نیز رونمایی و از دانشجویان موفق این دانشگاه قدردانی شد.

۷۵۱۲/۵۸۴/۵۸۳

انتهای پیام /*

Cultural@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.