استیضاح وزیر ارشاد در دستور کار مجلس نیست/ تذکر به صداوسیما درباره اسیدپاشی

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۱۹/آبان/ – ۱۳:۵۴ و در سرویس اخبار سیاسی ممتاز نیوز

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در بازدید از غرفه :

خبرگزاری : یک نماینده مجلس با اشاره به ماموریت سازمان بسیج برای تذکر لسانی در امر به معروف گفت:قرار شده نیروهای امر به معروف و نهی از منکر توسط سازمان بسیج آموزش ببینند، این مسئله نشان می‌دهد ما جتی برای تذکر لسانی هم برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری آنا در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها، درباره شایعه احتمال استیضاح وزیر ارشاد در مجلس نهم، گفت: فعلا استیضاح آقای جنتی در دستور کار مجلس نیست و چنین برنامه‌ای هم وجود ندارد.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی در ادامه درباره بررسی طرح امر به معروف و نهی از منکر در مجلس گفت: ما بر مبنای اسلامی این  طرح را در دستور کار قرار داده‌ایم و این همه حاشیه و جنجال در پی بررسی این طرح، به صلاح کشور نیست.

وی ادامه داد: همچنین برای اینکه به دلیل تصویب این طرح، هرج و مرج در میان نهادها و دستگاه‌های اجرایی متولی پیش نیاید، مجلس، سازمان بسیج را نهاد اصلی برای امر به معروف و نهی از منکر کرد.

این نماینده مجلس نهم بیان کرد: البته این مساله نباید اینگونه تعبیر شود که سازمان بسیج هم‌اکنون وارد این حوزه خواهد شد چرا که مقرر شده نیروهای امر به معروف و نهی از منکر توسط سازمان بسیج آموزش ببینند تا این‌کار به آنها محول شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه به موضوع اسید پاشی در اصفهان نیز اشاره کرد و گفت: ما در کمیسیون فرهنگی به این موضوع پرداخته‌ایم اما کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز به جد پیگیر این مساله است و سه هیات از طرف این کمیسیون برای بررسی اسیدپاشی اخیر به اصفهان اعزام شده است.

حسینی گفت: در همین ارتباط کمیسیون فرهنگی درباره عملکرد صداوسیما در قبال این حادثه و نحوه پوشش آن تذکر داده‌ایم.

وی تاکید کرد: هنوز نتیجه نهایی در این ارتباط اعلام نشده و ما در حال بررسی موضوع هستیم که آیا این مساله به دلیل موضوعات شخصی بوده یا خیر.

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا – سیاسی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.