استیلی: از دایی غیر از این انتظار نمی رود!

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

نگارش توسط سامان در پنج شنبه, ۱۳ نوامبر ۲۰۲۴ در ورزش
استیلی: از دایی غیر از این انتظار نمی رود!

حمید استیلی یکی از کسانی بود که صبح دیروز به زندان اوین رفت و با محمد مایلی‌کهن ملاقات کرد.

استیلی که از دیدن سرمربی خود در اوین بغض کرده بود، غروب وقتی خبر رضایت علی دایی را شنید، خوشحال شد. استیلی ابراز امیدواری کرد که دیگر از این اتفاقات در فوتبال تکرار نشود.

‌ خبر را شنیدید؟

کدام خبر…

‌ ‌خبر رضایت علی دایی؟

نه من سر بازی دوستانه راه‌آهن بودم و تازه از شما می‌شنوم… علی رضایت داد؟

‌ بله، خدا را شکر رضایت داد، انگار توقعش را نداشتید.

چرا اتفاقاً از دایی غیر از این هم توقع نداشتم… فقط امیدوارم دیگر از این اتفاقات در فوتبال ما تکرار نشود. مهم‌ترین بخش ورزش، اخلاق است و ما ناسلامتی الگوی جوانان هستیم و باید رفتارمان به جوانترها درس اخلاق و احترام بدهد. به هر حال احترام پیشکسوت، بزرگتر و از همه مهم‌تر استاد به همه ما واجب است.

‌ انگار به ملاقات حاجی‌مایلی رفته بودید؟

وظیفه‌ام بود و باید می‌رفتم. اگر یک روز خدای ناکرده یکی از شاگردان دایی هم از ایشان شکایت می‌کرد و علی در این وضع قرار می‌گرفت، حتماً به ملاقات او می‌رفتم… فوتبال چه ارزشی دارد، اگر نتواند باعث ایجاد دوستی بیشتر بین ما شود. من صبح به ملاقات حاجی‌مایلی رفتم و وقتی او را دیدم، بغض کردم، الان هم خیلی خوشحالم که علی گذشت کرد. فقط امیدوارم دیگر این اتفاق تلخ تکرار نشود و قدر یکدیگر را بیشتر بدانیم. امیدوارم اطرافیان دو طرف به از بین رفتن تنش کمک کنند. فوتبال یک روز تمام می‌شود و تنها چیزی که می‌ماند همین مرام و معرفت‌هاست.

عیادت استیلی و عابدزاده از مرتضی پاشایی

مرتضی پاشایی، خواننده محبوب پاپ همچنان روی تخت بیمارستان است. هرچند به لطف خدا اوضاع این خواننده محبوب بهتر شده و پزشکان نسبت به گذشته برای جواب مثبت گرفتن از برنامه‌های درمانی امیدوارتر شده‌اند اما به هر حال هنوز مردم نگران مرتضی هستند و دعا می‌کنند هرچه زودتر سلامتی خود را بازیابد. دیروز حمید استیلی، سرمربی راه‌آهن و احمدرضا عابدزاده به بیمارستان بهمن رفتند و از مرتضی پاشایی عیادت کردند. پاشایی از حضور این دو ستاره فوتبال ایران خوشحال شده بود اما استیلی و عابدزاده وقتی از بیمارستان بیرون آمدند، چشم‌های‌شان خیس بود. پدر مرتضی پاشایی از این چهره‌ها بابت حضورشان در بیمارستان قدردانی کرد و استیلی و عابدزاده هم از مردمی که دور آنها حلق زده بودند، خواستند برای پاشایی دعا کنند.

خبر ورزشی

 


تی وی پلاس – ورزش
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.