استیو‌ جابز بر پرده نقره ای می درخشد+عکس

۱۶م آذر ،

به گزارش CNN، این فیلم به کارگردانی جاشوا میشل استرن ۳۰ سال زندگی استیو جابز، از دورانی که وی دانشگاه را ترک کرد تا زمانی که به چهره‌ای مشهور در جهان تکنولوژی تبدیل شد را به تصویر کشیده است.

ممتازنیوز: بخش رقابت جشنواره فیلم ساندنس پذیرای فیلم‌های متعددی خواهد بود اما فیلمی که پایان دهنده این جشنواره خواهد بود، فیلم بیوگرافی JOBS خواهد بود، فیلمی که اشخاص بسیاری در انتظار دیدن آن می باشند.

به گزارش CNN، این فیلم به کارگردانی جاشوا میشل استرن ۳۰ سال زندگی استیو جابز، از دورانی که وی دانشگاه را ترک کرد تا زمانی که به چهره‌ای مشهور در جهان تکنولوژی تبدیل شد را به تصویر کشیده است که در بخش خارج از رقابت جشنواره به نمایش درخواهد آمد.

فیلم JOBS متفاوت از بیوگرافی است که توسط آرون سورکینز از زندگی این سمبل رویاپرداز شرکت اپل، که در اکتبر سال ۲۰۱۱ در اثر ابتلا به سرطان جان خود را از دست داد، ساخته شده است، این فیلم تصویری حقیقی، الهام‌بخش و شخصی از فردی را به تصویر کشیده که همه‌چیز را متفاوت می‌دیده است.

اشتون کوچر،‌ گران‌قیمت‌ترین هنرپیشه تلویزیونی در آمریکا نقش استیو جابز را در این فیلم بازی می‌کند،‌انتخابی که در ابتدا سبب گیجی و خشم گروهی شد، اما با اعلام زمان پخش این فیلم در جشنواره ساندنس، تصویری از این هنرپیشه ۳۴ ساله در لباس جابز جوان انتشار یافت که شلوار جینی به تن داشته و مانند همیشه عینک‌هایش را به دست گرفته و شباهت خیره‌کننده‌ای به جابز جوان دارد.

با وجود اینکه شاید این تصویر به تنهایی نتواند از انتخاب کوچر برای بازی در نقش جابز دفاع کند، ترور گروث، مدیر برنامه‌ریزی چشنواره ساندنس اطمینان دارد که این نقش متعلق به کوچر بوده است. به نقل از وی این فیلم فیلمی بسیار الهام‌بخش و سرگرم‌کننده دربارهٔ زندگی مردی است که تاثیری باورنکردنی بر جهان گذاشته است. به اعتقاد وی شباهت میان کوچر و جابز از نظر چهره و فیزیک بدن خیره کننده است و وی بازی خیره‌کننده‌ای نیز از خود نشان داده‌است.

منبع:همشهری


.
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.