اسدی :افزایش قیمت نان غیر قانونی است،دولت پاسخ دهد

شنبه ۲۰ خرداد – ۰۵:۲۲:۵۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – نماینده مردم مشکین شهر در مجلس با اشاره به اینکه قیمت نان بر اساس قانون هدفمندی یارانه ها آزاد شده و در حال حاضر نیز نباید افزایش یابد، گفت:هر گونه افزایش قیمت نان غیر قانونی است و مجلس نیز در این زمینه از دولت پاسخ می خواهد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، یونس اسدی افزود: بر اساس قانون هدفمندی یارانه ها قیمت نان می بایست افزایش ۲۰ درصدی داشته باشد که این امر تاکنون محقق شده و قیمت نان نباید افزایش یابد.
نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس دستور کار صحن علنی مجلس، قرار شده تا وزیر صنعت، معدن و تجارت این هفته در مجلس حضور یافته و به سوالات نمایندگان در خصوص افزایش غیر قانونی قیمت نان پاسخ دهد.
وی تأکید کرد: به نظر می رسد توضیحات وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص افزایش قیمت نان و دیگر کالاهای اساسی برای نمایندگان قانع کننده نباشد.
اسدی در ادامه به اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها از سوی دولت اشاره و تصریح کرد: دولت برداشت صحیحی از قانون هدفمندی یارانه ها ندارد و نمایندگان مجلس نیز با نحوه اجرای فاز دوم که موجب تورم بیشتر در جامعه شود، مخالف اند.
نماینده مردم مشکین ‌شهر در مجلس روابط فراقانونی و نفوذ مافیای واردات در برخی مراکز صدور مجوز واردات را علت اصلی تدوام واردات بی‌رویه به کشور دانست و افزود: مافیای واردات در برابر هر حرکتی که موجب قطع واردات بی‌رویه به کشور شود، ایستادگی می‌کند و با توسل به روابط فراقانونی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
به نقل از خانه ملت ، اسدی که کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی را برای ادامه فعالیت در مجلس نهم برگزیده در پایان بیان این که نمایندگان امسال به‌صورت جدی بر موضوع واردات بی‌رویه نظارت می‌کنند، گفت: در صورت تداوم واردات بی‌رویه و غفلت مسئولان اجرایی، نمایندگان مجلس از تمام ابزارهای نظارتی خود برای برخورد با افراد متخلف استفاده می‌کنند

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۰۹۱۷۲۲۵۲۵۵۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.