اسدی: فقط قهرمانی ما را راضی می‌کند

۳۰م دیماه ،

مرتضی اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، دربارهٔ‌ی بازی تراکتورسازی برابر نفت آبادان گفت: بازی بسیار سختی بود از دو جهت. از جهتی زمین آبادان از کیفیت بسیار پایینی برخوردار بود و تیم تراکتورسازی قادر به ارائه بازی همیشگی‌اش نبود و از جهتی دیگر تیم نفت به سبب نتایج ضعیف در هفته‌های قبل برای کسب یک برد خانگی مقابل ما حاضر شد. در هر حال موفق شدیم با همت و غیرت بازیکنان، نفت آبادان را شکست دهیم و به روند خوبمان تداوم ببخشیم.

کاپیتان تیم تراکتورسازی در رابطه با روند بدون شکست تراکتورسازی در خانه گفت: ما در تبریز به هیچ تیمی باج نمی‌دهیم و به صورت تهاجمی برابر همه تیم‌ها حاضر شویم. در طول فصل اخیر فقط یک یا دو تیم در تبریز برابر ما خوب بازی کرده‌اند و سایر تیم‌ها حرفی برای گفتن نداشتند و در بسیاری از دیدارها تیم‌ها فقط برای کسب یک امتیاز در مقابل ما صف آرایی کرده‌اند.

او در ادامه با تمجید از اولیویرا، سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: نگاه اولیویرا در بازی‌های خانگی فقط کسب سه امتیاز است و با توجه به برخورد با هواداران تراکتورسازی فکر می‌کنم هواداران، تیم امسال را بهتر از تیم پارسال می‌دانند و از نحوه بازی تیم ما بسیار راضی می باشند.

اسدی در جواب این سوال که چقدر تفکرات اولیویرا با قلعه‌نویی متفاوت است؟ گفت: تفکرات اولیویرا با قلعه‌نویی متفاوت است و همان طور که گفتم مردم تیم امسال را بر تیم پارسال ترجیح می‌دهد. البته منکر زحمات قلعه‌نویی در تراکتور نیستم و کسب نایب قهرمانی با قلعه‌نویی موفقیت بزرگی بود، ولی در تیم پارسال تغییرات زیادی داشتیم و تنها من و یک یا دو بازیکن دیگر بودیم که در تیم‌های تراکتور قبل از حضور قلعه‌نویی بودیم و در تیم قلعه‌نویی هم ثابت بازی می‌کردیم و سایر بازیکنان تازه وارد بودند. این در حالی است که امسال ستون اصلی تیم حفظ شده و بازیکنان هماهنگ‌تر از قبل بازی می‌کنند.

او با تمجید از نقش هواداران تراکتورسازی در موفقیت این تیم گفت: هواداران یار دوازدهم ما می باشند و در سرما و گرما در کنار ما می باشند. وقتی می‌بینید در دمای منفی پنج درجه عده‌ای از هواداران در تمرین حاضر می‌شوند و تیم را حمایت می‌کنند، مگر می‌توان با غیرت و از دل و جان در زمین حاضر نشد؟

این مدافع تیم تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که آیا روند خوب سید مهدی صالحی مدیون جو تراکتورسازی است؟ گفت: مطمئن باشید سید صالحی به سبب آرامشی که در تراکتورسازی دارد مجددا به اوج بازگشته و همه اعضای تیم هم در موفقیتش سهیم می باشند. به طور مثال گل دوم تراکتورسازی به راه‌آهن را اگر ملاحظه کنید از دروازه‌بان توپ ارسال شد و همه خطوط تیم ما در رسیدن توپ به سید صالحی نقش ایفا کردند و او هم به خوبی دروازه‌ راه‌آهن را باز کرد. همچنین این نکته را فراموش نکنید که تراکتورسازی در دو، سه بازی اخیرش تنها یک گل خورده و این نشان دهنده قدرت تیمی و یک دستی تیم ما است.

مرتضی اسدی در ادامه با انتقاد از وضعیت مالی تراکتورسازی گفت: مشکلات مالی در تیم ایجاد مشکل کرده و حتی بازیکنان هفته‌ قبل به مدیرعامل باشگاه گفته بودند که این شرایط قابل ادامه دادن نیست. در هر حال خوشبختانه در طول این هفته‌ با مدیرعامل باشگاه جلسه‌ای داشتیم و ایشان قول داد که تا هفته‌ آینده بخشی از مطالبات تامین شود، چرا که بازیکنان تراکتورسازی به طور میانگین ۳۵ درصد قراردادهایشان را دریافت کرده‌اند.

کاپیتان تراکتورسازی در پایان در رابطه با عنوان احتمالی تراکتورسازی در پایان فصل گفت: شک نکنید ما تنها به قهرمانی فکر می‌کنیم و جز به قهرمانی به چیزی راضی نخواهیم شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.