اسرائیل بدنبال حمایت عرب ها در جنگ علیه ایران

۴شنبه ۱۰م آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

نتانیاهو تاکنون بارها ایران را تهدید به حمله نموده و از آمریکا و سازمان ملل خواسته است تا برای تهران در مسیر پیشرفت های بیشتر هسته ای ایران، خط قرمز تعیین نمایند.

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: اول وزیر رژیم صهیونیستی که کاندیدای حزب راست گرای لیکود در انتخابات پارلمانی ۲۰۲۴ است، مدعی شد که اقدام نظامی علیه ایران نه تنها به نفع اسرائیل که به نفع کشورهای عربی است.

«بنیامین نتانیاهو» اول وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه امروز سه شنبه خود با مجله فرانسوی «پاریس مچ»، درصدد متقاعد نمودن کشورهای عربی برای حمله نظامی اسرائیل علیه ایران برآمد و مدعی شد که چنین حمله‌ای با حذف یک تهدید بالقوه و کاهش تنش‌ها در سراسر خاورمیانه، به نفع کشورهای عربی خواهد بود.

نتانیاهو تاکنون بارها ایران را تهدید به حمله نموده و از آمریکا و سازمان ملل خواسته است تا برای تهران در مسیر پیشرفت های بیشتر هسته ای ایران، خط قرمز تعیین نمایند.

نخست وزیر اسرائیل که کاندیدای انتخابات پارلمانی ژانویه سال ۲۰۲۴ به عنوان رئیس حزب راست گرای «لیکود» شده است، در ادامه مصاحبه خود با ادعای اینکه چنین حمله ای علیه ایران آنقدر ها هم که منتقدان اخطار داده اند، تنش های منطقه را وخیم تر نخواهد نمود، گفت: من فکر می نمایم که ۵ دقیقه بعد از این حمله و بر خلاف آنچه شکاکان می گویند، احساس راحتی و آرامش در سراسر منطقه گسترانیده شود.

نتانیاهو در ادامه مدعی شد که ایران کشوری محبوب در جهان عرب نمی باشد و بعضی از دولت های منطقه و همچنین شهروندان آنها به این نتیجه رسیده اند که ایران مسلح به قدرت هسته ای نه تنها برای اسرائیل که برای آنها نیز خطرناک خواهد بود.

سران اسرائیل در حالی نگران برنامه هسته ای مسالمت آمیز ایران می باشند که ایران عضو پیمان منع گسترس تسلیحات هسته ای موسوم به «ان پی تی» است اما خود رژیم تل آویو که ایران را تهدیدی برای جهان اعلام نموده است، تنها دارنده زرادخانه هسته ای در خاورمیانه محسوب می گردد و پیمان «ان پی تی» را نیز امضا نکرده است.

طبقه بندی: خبرها مهم   |   تعداد بازدید: ۹۸ نفر   |   تاریخ انتشار یافتن: چهارشنبه ۱۰ آبان
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , اسرائیل, جنگ با ایران, جنگ علیه ایران

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، خبرها روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.