اسفندیاری‌فر: حضور در اردو حق کسانی است که یک سال زحمت کشیده‌اند

۳۰م دیماه ،

Multimedia_pics_1390_11_Sport_332-1.jpg

مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران معتقد است که محمد فقیری در این مقطع شرایط دعوت شدن به تیم ملی را ندارد.

ایرج اسفندیاری‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: فقیری از لحاظ کشتی بسیار خوب است و با کادر فنی هم هیچ مشکلی ندارد اما وقتی مدت بسیاری است که در اردوهای تیم ملی حضور ندارد نمی‌توان یک ماه مانده به جام جهانی او را دعوت کرد.

وی افزود: فقیری قبل از المپیک لندن اردو را ترک کرد و چند بار هم که به اردو دعوت شد به اردو نیامد اما کسانی مثل محسن حاجی‌پور و سامان عبدولی یک سال است که در اردوها حضور دارند و با اینکه می‌دانستند نمی‌توانند جای حمید سوریان را بگیرند اما به او در تمرین‌ها کمک کردند. حالا در حق آن‌ها که یک سال در اردوها بوده‌اند ظلم است که فقیری یک ماه مانده به جام جهانی در تیم ملی حضور پیدا کند.

اسفندیاری‌فر ادامه داد: البته فقیری کشتی‌گیر خوبی است ولی در این وزن جدای از حمید سوریان بقیه کشتی‌گیران در یک سطح می باشند و تفاوت چندانی با هم ندارند.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در پاسخ به این سوال که طالب نعمت‌پور هم قبل از المپیک اردو را ترک کرده بوده اما باز به تیم ملی دعوت شده اما این شرایط برای فقیری وجود نداشته است، خاطرنشان کرد: نعمت‌پور قبل از المپیک در وزن ۸۴ کیلوگرم مدعی بود و مشخص نبود بین او وحبیب‌الله اخلاقی چه کسی انتخاب می‌شود ولی بعد از انتخاب اخلاقی برای المپیک، دیگر ماندن نعمت‌پور در اردو به صلاح نبود اما مسئله فقیری فرق داشت و او خود به اردو نیامد!

وی ادامه داد: البته به فقیری هم فرصت داده شده ولی در حال حاضر حضور در جام جهانی کوچک‌ترین حق کسانی است که از سال قبل بدون هیچ چشم‌داشتی در اردوهای تیم ملی حاضر بوده و زحمت کشیده‌اند.

اسفندیاری‌فر در پایان اظهار کرد: محمد فقیری کشتی‌گیر خوب و بااخلاقی است و آقایان بنا و جزینی هم او را دوست داشته و دارند. در ضمن کسانی که الان در اردو می باشند لزوما در جام جهانی کشتی نمی‌گیرند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.